Τρίτη 21 Αυγούστου 2012

Ελληνικη Δημοκρατια ετους 2012 μ.μνημονιου

Παλια, πολυ παλια   αποφασισαν  καποιοι  πως ,Δικλείδα   εναντι  του  αυταρχισμου,  της  ενος  ανδρος  αρχη, της  αυθαιρεσίας  των  κρατουντων,  της  κρατικης  βιας, πως  επρεπε  να  λαμβανουν  υπ'  οψη  τους  και  τις  θεσεις  των  πολιτων.
Ελα  ομως  που προσεβληθησαν  απο  την  ''ΥΒΡΗ  της  ΕΞΟΥΣΙΑΣ''  και  παπαλα  το ποπολο.
Περασαν  χρονια,  καποιος  ΠΑΥΛΟΣ  γυριζε  τον  κοσμο  [ οχι  ακριβως  ολον  τελος  παντων ]  που  κηρυτε  πως  .........................

''Ουκ ένι Ιουδαίος ουδέ Έλλην, ουκ ένι δούλος ουδέ ελεύθερος, ουκ ένι άρσεν και θήλυ πάντες γαρ υμείς είς εστέ εν Χριστώ Ιησού''

Αλίμονο  τον  σταυρωσαν...... ..παρα  ταυτα  οι  λαοι  σταυροκοποιουνται [μαλλον  ασυναισθητα]  και  οι  ΦΕΟΥΔΑΡΧΕΣ  εκκλησιαζονται.

....Και να που  καποιοι  ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ.......τους  χαρακτηριζουν επικινδυνους..., ο  σπορος  επεσε  και  ο  ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΣ  επανέφερε  στο  προσκηνιο  , δικαιωματα  και  ελευθεριες.  Υπηρχε  ομως   ενα  φυσικο  εμποδιο,  οι  Αλπεις  της  Κεντρικης  Ευρωπης   εμποδισαν  τον  σπορο  να  φθασει  ΒΌΡΕΙΑ.
Ας  μη  μακρηγορώ. 
Γαλλικη  επανασταση.....κλπ,κλπ. Φθανουμε  στην  εξελιγμενη  μορφη  της  ΑΣΤΙΚΗΣ  ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
ΣΥΝΤΑΓΜΑ--ΔΙΑΚΡΙΣΗ  ΕΞΟΥΣΙΩΝ  ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ  ΑΠΟ ΤΟΝ  ΛΑΟ  ''ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ''
ΔΙΑΚΡΙΣΗ  ΕΞΟΥΣΙΩΝ.........
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ --ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ -ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ!!!
Το  συστημα   θεωρει  πως  η  υπαρξη  της  ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗΣ  ειναι  η  ΔΙΚΛΕΙΔΑ  της  ΑΥΘΑΙΡΕΣΊΑΣ.
ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ   2012  μ.μνημονιου.
 Ανυπαρκτη  Νομοθετικη  Εξουσια...... ΠΑΡΑΓΚΩΝΙΣΜΈΝΗ  !!!!
Ανυπαρκτη   Εκτελεστικη  Εξουσια........[Κυβερνηση]
Ανυπαρκτος  Πρωθυπουργος............
Ο  Λαος  επαψε  να  ΣΤΑΥΡΟΚΟΠΙΕΤΑΙ   παρακολουθει   απραγος  την  ΔΙΑΒΡΩΣΗ   των  ΘΕΣΜΩΝ   που  αποτελουν  θεμελιο  της  ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
Η  ΠΑΤΡΙΔΑ  ΜΟΥ  ΠΛΕΟΝ  ΕΙΝΑΙ  ΕΠΑΡΧΙΑ  ΤΟΥ  Δ'  ΡΑΙΧ  με  ΕΠΑΡΧΟ  
που  φερει  το  ονομα  ΣΤΟΥΡΝΑΡΑΣ......... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...