......και η ΠΑΡΤΟΥΖΑ καλα κρατει
'''Η βασικότερη ρύθμιση θα αφορά τη συμμετοχή ενός ιδιώτη σε ΔΕΚΟ στρατηγικού χαρακτήρα σε ποσοστό άνω του 20% καταργώντας επί της ουσίας τη βασικότερη διάταξη (από την εποχή Αλογοσκούφη και ΟΤΕ) σύμφωνα με την οποία το δημόσιο κατείχε το 51% σε μεγάλες επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας.''
ΣΧ.
Τελικα εκτός απο φασιστες ειναι και ανανδροι, ξεφτιλισμένοι, βλακομετρα και ως αποδεικνύεται αποφασισμενοι γι απορφανισμό της χωρας απο καθε περιουσιακο της στοιχειο
Παντως μπορουμε να ξεπουλησουμε ησυχοι καθως πηραμε την επιβεβαιωση πως ολα θα γινουν νομιμα , και με διαφανεια....
'''Η βασικότερη ρύθμιση θα αφορά τη συμμετοχή ενός ιδιώτη σε ΔΕΚΟ στρατηγικού χαρακτήρα σε ποσοστό άνω του 20% καταργώντας επί της ουσίας τη βασικότερη διάταξη (από την εποχή Αλογοσκούφη και ΟΤΕ) σύμφωνα με την οποία το δημόσιο κατείχε το 51% σε μεγάλες επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας.''
ΣΧ.
Τελικα εκτός απο φασιστες ειναι και ανανδροι, ξεφτιλισμένοι, βλακομετρα και ως αποδεικνύεται αποφασισμενοι γι απορφανισμό της χωρας απο καθε περιουσιακο της στοιχειο
Παντως μπορουμε να ξεπουλησουμε ησυχοι καθως πηραμε την επιβεβαιωση πως ολα θα γινουν νομιμα , και με διαφανεια....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου