Δευτέρα 20 Αυγούστου 2012

Δυο χρονια μετα την ΑΝΑΡΤΗΣΗ..και 3000 Αυτοκτονιες!!

Ας ξαναθυμηθούμε την σύλληψη του Θέμου, το μαύρο χρήμα και τον εκβιασμό στη κυβέρνηση Καραμανλή


   Από το antitroktiko
Η μόνη δικαιολόγηση μέχρι στιγμής των 5,5 εκ ευρώ λαθραίου χρήματος είναι ότι "τα μάζεψε από τις οικονομίες του"! Την ίδια στιγμή η κυβέρνηση ψάχνει να αυξήσει τα έσοδα της από μικρομεσαίες επιχειρήσεις και μισθωτούς.
Χθες τα ΜΜΕ σώπασαν όλα την ανακίνηση της υπόθεσης Θέμου Αναστασιάδη εκτός από το ΣΚΑΙ. Δυο χρόνια πέρασαν* και ο Θέμος δεν έχει δικαιολογήσει ακόμα σε κανέναν το ποσό των 5,5 εκ που συνελήφθη να το πηγαινοφέρνει σε ένα roadtrip στις Αλπεις, μεταξύ Γαλλία και Ελβετίας. Στη συνέχεια ο Θέμος θέλοντας να σταματήσει την πίεση που του ασκούσαν όλοι να μιλήσει και να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα επαναλάμβανε σε όλους ""Αυτή την υπόθεση θέλουν να την κλείσουν με Αίμα" θέλοντας να μας απειλήσει ότι θα αυτοκτονούσε και καλά αν συνεχιζόταν η διερεύνηση της υπόθεσης. Δείτε το περιεκτικό video με την ανασκόπηση της υπόθεσης.
Με αφορμή την ανακίνηση του θέματος, παραθέτουμε το απόσπασμα από το χθεσινό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΙ, που κάνει μια αναδρομή στο παρελθόν της υπόθεσης σύλληψης του Θέμου Αναστασιάδη από τις γαλλο-ελβετικές αρχές, υπενθυμίζοντας μας, ότι ο μάγκας και μερακλής Θεμος, κυκλοφορεί ανενόχλητος και ακόμα κερδίζει με τα ΜΜΕ του από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ** και στην πλάτη του Ελληνικού λαού, χωρίς ακόμα να έχει δικαιολογήσει σε κανέναν από που βρήκε αυτά τα 5,5 εκ, που τα πηγαινοέφερνε με αυτό το αλπικό roadtrip στην Ελβετία και στην Γαλλία.
Απόσπασμα από δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΙ για την υπόθεση Αναστασιάδη:
Η υπόθεση έχει ατράνταχτα στοιχεία εναντίον του Θεμου Αναστασιάδη και επαυτοφώρο σύλληψη, τα οποία ακόμα και τώρα δεν μπόρεσε να αντικρούσει. Κυριότερα αγνοεί τη δικαιοσύνη (και αυτή κάνει τα στραβά μάτια) και δεν δίνει εξηγήσεις συγκεκριμένες από που τα βρήκε αυτά τα χρήματα. Κάποιοι λένε ότι είναι προϊόν εκβιασμού για την υπόθεση του DVD του Ζαχόπουλου ή άλλου εκβιασμού για άλλη υπόθεση, ενώ το πιθανότερο είναι μέρος του ποσού να προέρχεται από φοροδιαφυγή και μαύρο πολιτικό χρήμα, κάτι που εξηγεί και το γεγονός ότι η δικαιοσύνη κωλυσιεργεί και η κυβέρνηση δεν αντιδρά καθόλου σε αυτή την ολιγωρία (ούτε του Καραμανλή, ούτε του Παπανδρέου).
Συμπληρωματικά δείτε και στο dexiextrem αυτό το άρθρο που αφορά τη νεότερη εξέλιξη της υπόθεσης τον περασμένο Ιούλιο (2010) Και πάλι στα μαλακά έπεσε το παχύδερμο... μέχρι να αθωωθεί...
(Πηγή φωτογραφίας: Dexiextrem)
*ΣΗΜΕΡΑ   20-8-2012   ΤΕΣΣΕΡΑ
** Η  ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ   ΤΗΣ   ΕΓΧΩΡΙΑΣ   ΤΡΟΙΚΑΣ;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...