Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

Καθοριζουμε την μοιρα μας.

Οταν,  αποδεχεσαι  πως  ο  εχθρος  σου  ειναι  ανικητος, εισαι  χαμενος  απο  χερι.
Οταν,  ξεκινας  για πολεμο με την σιγουρια  οτι  δεν θα γυρισεις  ζωντανος,  ετοιμασε  τα  κολυβα  προτού   αναχωρησεις.
Οταν,  προσκυνας  τον  πασα , ετοιμασου  να σου  παρει  το κεφαλι.
Οταν,  σου παιρνουν  το ψωμι  απο  το στόμα , ετοιμασου  να σου  στερησουν το νερο.
Οταν , σου κλεβουν  το  παρελθον  σου [ κοπους -ιδρωτα-στερησεις]  ετοιμασου  να σου  πουν  πως    δεν τα  διαφυλαξες.
Θα  μπορουσα  να  παραθεσω  πολλα  ΟΤΑΝ!!!   εν  τουτοις  οι  γραμμες  αυτες  δεν  στοχευουν  σε διδαχη   μητε  αποτελουν   συνεπεια  εφεσης  [ μακραν εμου] προς  ''διδακτισμο ''  και  ως  εκ τουτου  δεν  επεκτεινομαι.
 Απλως ,  βλεποντας  την  αθλιοτητα  της  ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ  που  εδινε  ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ  στη  ΒΟΥΛΗ , με την  βραβευση  των ΠΑΡΑΟΛΥΜΠΙΝΙΚΩΝ  ενοιωσα  την  αναγκη  να ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΩ   προς  τους  ΠΑΡΑΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΕΣ, οσο κι  αν  αυτο  ακουγεται  ΄΄περιεργο''  ''ανατρεπτικο'' για  καποιους  κομφορμιστες  ακομη  και ''υβρις '
-Οταν  η   ενισχυση   προς  τα  Σωματαεια  των  ειναι  ανυπαρκτη
Οταν, η  επιτυχια  του  καθενος  ειναι  καθαρα  προσωπικος  αγωνας 
Οταν  ενας  ''πρωθυπουργισκος''  αλαζόνας  και  αμετροεπης   εχει  γονατισει  με  θεατρινιστικο  τροπο   μπρος  στο  καροτσι  ενος  αναπηρου  υποσχομενος  πως  θα  εχουν  αμεριστη   την  προσοχη  της  πολιτειας.' και  ........
την   επομενη   ΤΑ  ΤΑΓΜΑΤΑ  του  ΔΕΝΔΙΑ   χτυπουν   τα  ''ιδια  αναπηρικα  καροτσακια''  επειδη   διαδηλωναν  για  ΔΙΚΑΙΩΜΑ  ΣΤΗΝ  ΖΩΗ.........
Κι  ομως  με  την  ΠΑΡΟΥΣΙΑ  ΤΟΥΣ  στην  ΦΙΕΣΤΑ   με  σκηνικο  τ' ''ΑΝΑΠΗΡΙΚΑ  ΚΑΡΟΤΣΑΚΙΑ''  τους  εδωσαν  αλλοθι  υπαρξης....τοτε   εχω  δικαιωμα  ν'  αναλογιζομαι  πως  ο  τοπος  αυτος  ειναι  ΑΞΙΟΣ  της  ΜΟΙΡΑΣ  του.
Καμια  διαδηλωση  δεν  θα  ειχε  μητε  θα  εχει  την  δυναμικη  της  ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ , που χαθηκε  με  το  ν'   ΑΡΝΗθΟΥΝ    τον   ρολο  της  ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗΣ  της  ΕΞΟΥΣΙΑΣ  των  ΑΘΛΙΩΝ..

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

1. Η αστική δημοκρατία εκ μέρους της οποίας μιλάς, προϊόν αιματηρής επανάστασης και τρομοκρατικών ακροτήτων.
2. Το ελληνικό κράτος στο οποίο ζεις, προϊόν αιματηρής επανάστασης και τρομοκρατικών ακροτήρων.
3. Η ζάχαρη στον καφέ σου, προϊόν, ιστορικά, δουλείας και εξαναγκασμένης εργασίας στην Καραϊβική.
4. Ο καφές σου, προϊόν ιστορικών συνθηκών δουλείας, κίνητρο εκτοπισμού γηγενών πληθυσμών, καύσιμο αποικιακής και νεοαποικιακής πολιτικής, και λόγος αναπαραγωγής συνθηκών στυγνής εκμετάλλευσης στην Λατινική Αμερική.
6. Η βενζίνη στο αυτοκίνητό σου, παράγωγο ενός και πλέον αιώνα άμεσου και έμμεσου ιμπεριαλισμού, πραξικοπημάτων, δικτατοριών, και βομβαρδισμών στη Βόρεια Αφρική και τη Μέση Ανατολή.
7. Τα ρούχα που φοράς, προϊόντα υπερεκμετάλλευσης και ουσιαστικά εξαναγκασμένης γυναικείας και παιδικής εργασίας στην Ασία.
8. Ο υπολογιστής απ' τον οποίο γράφεις, προϊόν εργασιακών συνθηκών συχνά τόσο αφόρητων που κάποιοι εργάτες προτιμούν να αυτοκτονούν παρά να δουλεύουν.
9. Η συντριπτική πλειοψηφία των κρατών στα οποία ταξιδεύεις --προϊόντων επανάστασης, παρατεταμένης εμφύλιας σύρραξης, θρησκευτικών πολέμων, ή αποικιοκρατίας.
10. Η καθημερινή ασφάλεια και ευημερία σου, παράγωγο μιας δομής που προαπαιτεί στρατό, αστυνομία, δικαστήρια, φυλακές, κάμερες παρακολούθησης, παραβιάσεις της ιδιωτικής ζωής, προληπτικές κρατήσεις, ανακρίσεις, και τον επίσημο, κρατικό και διακρατικό κατατρεγμό --και ακόμα και φόνο-- ομάδων που εικάζεται ότι απειλούν την ασφάλεια και ευημερία σου, όπως οι μετανάστες.

Unknown είπε...

Ευχαριστω τον φιλο ανωνυμο!!!! για το μεστο και ουσιαστικο λογο!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...