Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

ΧΑ-ΧΑ-ΧΑ..............................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111






Επειδη   η   πλειοψηφια   ηταν   ψηφοφοροι  ΠΑΣΟΚ  .........-γνωριζω  τι  λεω--  προτιμότερο  να   'μουντζώνατε   την   φατσα  σας   στον   ΚΑΘΡΕΦΤΗ  σας.
Μη   μου  πειτε  πως  δεν   γνωριζατε   το   ΑΤΟΜΟ,   
ΑΝΕΠΑΡΚΕΣΤΑΤΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...