Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

Η ''χλοη'' απεναντι στον ''ΠΛΑΤΑΝΟ''

Ο Χρήστος Παπουτσής θεωρεί το Μίκη Θεοδωράκη ηθικό αυτουργό των επεισοδίων

June 30, 2011
Ως γνωστό, ο Μίκης Θεοδωράκης, πριν ακόμη ξεσπάσουν τα χθεσινά ακραία επεισόδια έστειλε ανοικτή επιστολή στην οποία αναφερόταν σε “κουκουλοφόρους του Παπουτσή που θα προβοκάρουν τις διαδηλώσεις.
Ο υπουργός του απάντησε σήμερα στη Βουλή ξεκινώντας την ομιλία του διαβάζοντας αποσπάσματα από τη προχθεσινή του ανακοίνωση στην οποία, όπως είπε ο Παπουτσής, καλεί “τον κόσμο να μαζέψει όλες τις δυνάμεις του και να αντισταθεί στην κυβέρνηση”.
Σχολιο. [Λοιπον   αρνουνται   ν'  αναλαβουν  οποια   δηποτε  ευθυνη  ,ειτε  ερχεται  απο  το  παρελθον τους   ειτε   απο  την   αλλοπροσαλη   σημερινη  Πολιτικη  τους.] .

Κατά τον υπουργό, το γεγονός αυτό φταίει για τα επεισόδια που έγιναν την Τετάρτη στο Σύνταγμα!
“Αυτά ακούστηκαν χθες στην πλατεία, για να διαμορφωθεί το κλίμα. Ένα κλίμα που καλλιεργήθηκε με ντουντούκες και μεγάφωνα στην πλατεία, διαβάζοντας το κάλεσμα του Θεοδωράκη” είπε ο Παπουτσή
ΣΧΟΛΙΟ.  Να   δειτε   που  σε  λιγο  θα  ΑΠΑΙΤΟΥΝ   ''ροδοπεταλα'
Πηγη.   Η  σελιδα  του  stendora

2 σχόλια:

Scorpion49 είπε...

Μαζί με το Μίκη Θεοδωράκη ηθικός συναυτουργός των επεισοδίων θα θεωρηθεί και ο ιδιοκτήτης του καμένου περιπτέρου ο οποίος, σύμφωνα με πληροφορίες των καλώς πληροφορημένων πληροφοριοδοτών της αστυνομίας, είχε καταστήσει το περίπτερό του αποθήκη πυρομαχικών ανεφοδιασμού των κουκουλοφόρων, με αποτέλεσμα να προκύψει τυχαία πυρκαγιά και να γίνει μπουρλότο όλο το περίπτερο. Ας πρόσεχε! Θα έπρεπε να το είχε μετακομίσει προσωρινά μερικά χιλιόμετρα παρακάτω. Ο κ. Παπουτσής θα πρέπει να προσέχει την καταπάνω του πτήση παπουτσιών παλαιού τύπου ξέρετε εκείνων με τα σιδερένια πέταλα, προσωπικά δε συνιστώ τέτοιου είδους πτήσεις αλλά, εκτός από τους αγανακτισμένους υπάρχουν και οι απελπισμένοι, κάτι ουσιαστικό πρέπει να τους πει για να τους δώσει ελπίδα σωτηρίας, και όχι φύκια για μεταξωτές κορδέλες.

Unknown είπε...

Scorpion49,
Δηλαδη τι θα 'πρεπε κατα την γνωμη σου να τους πει;;;
Εγω εχω κατι κατα νου!!!!!!!
Να καρφωσει τον Χρυσοχοιδη εκεινος με την σειρα του τον Παυλοπουλο ισως ετσι λυσουμε και το μεγα ερωτημα , αν ο θανατος του Καραισκακη υπηρξε δολοφονια.!!!!
Λυπαμαι για την περιπαικτικη διαθεση αλλα φοβαμαι πως μεχρι ν' αποφασισουν να εκστομισουν το ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΠΤΟΧΕΥΣΑΜΕ θα παρακαλαμε 'σφαξε μ' αγα' ν'αγιασω' μηπως και γλυτωσουμε την παρανια.

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...