1866. Αγγλικη Βουλη.. Λορδος , Λοντοτερη.
[ δεν γνωριζω αν ειχε και στριφτο μουστακι για ''παραλαγη''!!!]
''..........οι Ελληνες πρεπει να γινουν λαος ''μικροψυχος'', ως οι λαοι του '' Ινδοσταν'' [για να τους κατονομαζει μαλλον ξυπνιοι υπηρξαν ] δια να ειναι ολιγοτερον επικινδυνοι....''
Χρονια αργοτερα καποιος αναφερθηκε στην αποκοπη απο τον πολιτισμο και την γλωσσα μας
[ ο χασαπης των λαων , εφερε το ονομα ''κισσινγκερ'']
Σημερα ειναι ΟΙ ΟΙΚΟΙ ΑΝΟΧΗΣ '' αξιολογησης''
και τα
ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΑΜΑΡΙΑ ΜΑΣ !!!!
ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΤΙ ΞΕΧΑΣΑΝ!!!!!!!!!!''Σε τουτα δω τα μαρμαρα /κακια σκουρια δεν πιανει/.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου