Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

ΙΝΔΟΣΤΑΝ.

1866.  Αγγλικη   Βουλη..  Λορδος ,  Λοντοτερη.
δεν  γνωριζω   αν  ειχε   και   στριφτο  μουστακι   για  ''παραλαγη''!!!]

      ''..........οι    Ελληνες    πρεπει   να   γινουν   λαος   ''μικροψυχος'',  ως   οι  λαοι  του  '' Ινδοσταν'' [για  να  τους  κατονομαζει   μαλλον   ξυπνιοι  υπηρξαν ]  δια  να  ειναι   ολιγοτερον   επικινδυνοι....''

Χρονια   αργοτερα   καποιος   αναφερθηκε   στην  αποκοπη  απο τον  πολιτισμο  και   την γλωσσα  μας
ο  χασαπης   των   λαων ,  εφερε  το  ονομα   ''κισσινγκερ'']
Σημερα   ειναι   ΟΙ ΟΙΚΟΙ   ΑΝΟΧΗΣ  '' αξιολογησης''
και   τα 
  ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΑ   ΚΑΜΑΡΙΑ  ΜΑΣ   !!!!
ΜΟΝΟ  ΠΟΥ  ΚΑΤΙ   ΞΕΧΑΣΑΝ!!!!!!!!!!
''Σε   τουτα   δω   τα   μαρμαρα   /κακια   σκουρια   δεν  πιανει/.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...