Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

Η ΒΑΣΩ και τα ''ΟΥΦΟ''..............

Βάσω Παπανδρέου: "Όταν εκβιάζεται η Βουλή, δολοφονείται η δημοκρατία"... "Αφήστε τα κόλπα με το opengov που συγκαλύπτουν τις επιλογές των κολλητών σας"!

«Αυτό που πάτε να κάνετε έχει μικρά ποδάρια. Δεν έχετε σχέδιο», τόνισε η Βάσω Παπανδρέου παρεμβαίνοντας στη συνεδρίαση του ΚΤΕ Οικονομικών για τα νέα μέτρα.
Μάλιστα η πρόεδρος της Επιτροπής Οικονομικών χρησιμοποίησε μια φράση του οικονομολόγου Μιραμπό, σύμφωνα με τον οποίο «όταν εκβιάζεται η Βουλή, δολοφονείται η δημοκρατία».
«Τον Οκτώβριο του 2009 ήρθα στο γραφείο σου και σου είπα να πάρεις μέτρα, κι εσύ με αντιμετώπισες σαν ούφο», είπε ακόμα η κ. Παπανδρέου απευθυνόμενη στο Γ. Παπακωνσταντίνου, τον οποίο ρώτησε ευθέως:...
 «Τι έχεις κάνει με τους κερδοσκόπους;».
Και πρόσθεσε: «Η διαδικασία της ακριβής χρηματοδότησης μιας φτωχής χώρας δεν οδηγεί πουθενά. Αφήστε τα κόλπα με το opengov που συγκαλύπτουν τις επιλογές των κολλητών σας».
ΣΧΟΛΙΟ.  Ασε   που  και  το  καλο  ''κοριτσι , το  αχαριστο''  βγηκε  απο  αριστερα.........''δημοψηφισμα   ισον  εκβιασμος''  .......απεφανθει!!!!!
Οσο   για  την   ΒΑΣΩ,......................, μηπως   ηρθε  η   ωρα  της  ΥΣΤΕΡΟΦΗΜΊΑΣ;;; για  ξανασκεψου   το,  λιγακι!!!!!!!
Αληθεια ,  πιστευεις   πως   σου   ταιριάζει  ο  ρολος   του   υπηρετικου  προσωπικου    των  ''κηπουρων'';;;;;
Και   σεις  κ.  ΛΟΥΚΑ;;;;   ΚΡΙΜΑ..............................!!!!!  ΟΡΤΙΝΑΤΣΑ.....των  ''παιδιων'';;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...