Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

ΟΙ καιροι απαιτουν ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ στους Αγωνες.....






......ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ....
Οι δυνάμεις του ΠΑΜΕ στην πρόσφατη συνεδρίαση των ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ απαίτησαν τη σαφή καταδίκη των νέων βάρβαρων μέτρων του "Μεσοπρόθεσμου προγράμματος", την κλιμάκωση της πάλης με στόχο την πλουτοκρατία, την ΕΕ και τα κόμματά της.

Πρότειναν κλιμάκωση της πάλης με 48ωρη απεργία κατά τη συζήτηση των μέτρων στην Ολομέλεια της Βουλής.
ΣΧΟΛΙΟ. 
Κατ'  αρχας   χαιρετιζω   την   ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ   συμφωνώντας   ΑΠΟΛΥΤΑ   με  την  ΠΡΟΤΑΣΗ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...