Σάββατο 4 Ιουνίου 2011

ACHTUNG--ACHTUNG

........ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ   ΓΙΑ   ΥΠΕΡΤΑΣΙΚΟΥΣ    και   ΔΙΑΒΗΤΙΚΟΎΣ!!!!



ΚΑΤΑΓΓΈΛΛΕΤΑΙ   ΓΙΑ   ΔΙΑΣΠΟΡΑ   ΨΕΥΔΩΝ  ΕΙΔΗΣΕΩΝ 
και
ΠΡΟΣΒΟΛΗ   ΠΡΟΣ   ΤΟ   ΕΚΛΟΓΙΚΟ   ΣΩΜΑ


ΤΟ   ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ   ΤΗΣ   ΠΛΑΤΕΙΑΣ    ΚΑΛΕΙΤΑΙ   ΝΑ   ΕΚΔΟΣΕΙ   ΑΠΟΦΑΣΗ!!!!

ΕΤΥΜΗΓΟΡΊΑ   ΕΝΟΡΚΩΝ 
''ΑΠΕΛΑΣΗ   ΜΕΤΑ  ΤΗΣ   ΑΥΛΗΣ''
Μη    ξεχασουμε   τον   Πεταλωτη  ]

4 σχόλια:

Triton είπε...

Ωραία γρανάζια,θα χρειασθούν πολύ γράσο,λες να βάλουν μπροστά πάλι τους φούρνους?

Unknown είπε...

Οχι, με τους φουρνους τελειωνεις αμεσα.!!!!!
Η συγκεκριμμενη διαστροφικη παρεα,προτιμα τα καρβουνα.

Scorpion49 είπε...

Η κατάσταση είναι πρωτοφανής για τα χρόνια της μεταπολίτευσης. Το έφεραν από εδώ, το έφεραν από εκεί, τελικά καπέλωσαν τον ελληνικό λαό με το γελοίο, αλλά καταστροφικό καπέλο που φέρνει το όνομα Γ.Α.Π., με κορδέλα τον Καρατζαφύρερ και τα υπόλοιπα δεκανίκια. Τα ήξεις αφήξεις των πολιτικών μας «ανδρών» που στόχο έχουν την πλήρη σύγχυση, αλλά και τρομοκρατία των πολιτών, θα αφυπνίσουν την όποια επαναστατική διάθεση του λαού, και θα προκαλέσουν την κατ’ αρχάς ειρηνική αντίδραση (βλέπε κίνημα αγανακτισμένων), στη συνέχεια όμως ουδείς γνωρίζει σε τι επιλογές θα οδηγηθούν οι πεινώντες και διψώντες. Ένα είναι βέβαιο, δε θα κάτσουν με σταυρωμένα τα χέρια.

Unknown είπε...

Καλως ηρθες.
Εδω κερνουμε ''γλυκο και μεντα.....και δεν αποφευγουμε να μιλησουμε για το φονικο.......''κοντρα στο ΑΣΜΑ....[που πρεπει να ομολογησω πως μου αρεσει ιδιαιτερα].
Καποιος νεαρος γυρω στα 30 απο την Θεσ/νικη εδωσε τον τονο.
''Σας βγαλαμε κοκκινη καρτα, εισθε υπαλληλοι μας ,σας πληρωνουμε σας ΑΠΟΛΥΟΥΜΕ!!!''

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...