Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

Επιτελους το ΕΙΠΕ!!!!!




Η καγκελάριος της Γερμανίας Άνγκελα Μέρκελ χαρακτήρισε την απόφαση για το δεύτερο πακέτο βοήθειας στην Ελλάδα μία "σημαντική πολιτική συμφωνία για τη σταθεροποίηση του ευρώ".
[ Και   ενω  το   ΕΥΡΩ  θα   σταθεροποιειται   εμεις   θα   μετραμε  τις  μερες  μας, για   χρονο  δεν το βλεπω.....]
Με την απόφαση αυτή "αγοράζουμε πράγματι χρόνο" είπε η κυρία Μέρκελ σε συνέντευξή της στο πρώτο γερμανικό κανάλι ARD. "Η κατάσταση είναι πολύ σοβαρή, η Ελλάδα είναι υπερχρεωμένη και δεν έχει αυτή τη στιγμή την οικονομική δύναμη που χρειάζεται"





Προς το παρόν πρόκειται για "εγγυήσεις που δίνουμε στην Ελλάδα, προκειμένου να επιστρέψει στις αγορές", σημείωσε η καγκελάριος. 
Απέρριψε δε την αναδιάρθρωση ή το "κούρεμα" του ελληνικού χρέους, τονίζοντας ότι πρέπει να ληφθούν υπόψη οι παρενέργειες.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ.
 Ακριβως  !!!!!! ,επιτελους   τοσο  καιρο  περιμενουμε  να  πει καποιος   αυτο  που ολοι  γνωριζουμε , αγοραζουν  χρονο , μεχρι  να   εξασφαλισουν  την   μικροτερη  χασουρα   την  ωρα που θ' ακουσθει  το  ΔΥΣΤΥΧΩΣ    ΕΠΤΩΧΕΥΣΑΜΕ!!!!. Τοτε  το  μονο  που  θα μας  εχει μεινει  να πουλησουμε  προκειμενου  να   πορευθουμε  θα  ειναι  οι  ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΙ  ΤΑΦΟΙ  οσων  εχουν .--τα  τελευταια   χρονια   εγινε  κι   αυτο   ΙΝ......-- Βεβαια   να  μη  λησμονουμε   την  επιστροφη   μας  στις   ΑΓΟΡΕΣ!!!!!![  Μεγαλη   ΤΣΑΤΣΑ  η  ΚΥΡΙΑ  ]
Το  μονο  που  θα  μπορουμε  να   εγγυηθουμε   σε  μια τετοια  περιπτωση   ειναι   να   γινουμε  ΧΩΡΑ   ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΥ  ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ!!!!!  [  Αν  και  δεν  μπροβλεπω  να  μας  βοηθαει   η  κατασταση   της  ΛΙΜΠΙΝΤΟ  μας]
Οι  Πλατειες    ενα  μηνημα   πρεπει   να   στειλουν   ΟΧΙ  τι  δεν ΘΕΛΟΥΝ  αλλα   τι  ΘΕΛΟΥΝ.
ΟΧΙ    ΣΤΗΝ   ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ  ΤΗΣ   ΑΓΟΡΑΣ!!!!!  ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ  ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ  Μ'  ΑΥΤΗ, 
ΕΚΛΟΓΕΣ,   ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ  ΤΗΝ  ΕΠΟΜΕΝΗ   ΗΜΕΡΑ   ΝΑ  ΕΧΕΙ   ΕΞΑΦΑΝΙΣΘΕΙ   Η  ''ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ''   ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ   ΤΩΝ  ΤΡΑΠΕΖΩΝ. ΚΑΙ   ΤΟΥ  ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...