Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

ΘΕΕ, ΜΟΥ......ΗΤΑΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΓΟΝΑΤΑ;;;


www.syn.gr
syn.gr | ΗΛΕΚΤΡΟΣΟΚ !!! Δεν έχει δικαίωμα η ΔΕΗ να κόψει το ρεύμα σε κανέναν πολίτη που δεν πληρώνει το φόρο αλλά πληρώνει το ηλεκτρικό ρεύμα -
Απάντηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στον Ν. Χουντή
 
ΣΧΟΛΙΟ.  Ρε  παιδια  πειτε  μου  μια   αραδα  αποφασης  που να  εφερε  μαζι  της  αποτελεσμα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...