.....Ο ''ΜΠΑΛΤΑΣ'' και αλλες ιστοριες του Θ. ΣΚΡΟΥΜΠΕΛΟΥ.
''Σπαστε τις οθονες μας κρυβουν τον δρομο
προς Εμαους.
..............................................................................................
Ο κατεχων
το μυστηριο της Εξουσιας
προσευχεται καθε βραδυΠιστευω
εις εναν Θεο
Το Χρημα
πατεραΠαντοκρατορα
το Χρημα
ποιητην ουρανου και γης
το Χρημα
ορατων τε παντων και αορατων
το Χρημα
τι κριμα!!!
Κερδισες μαρκα, κερδισες ρουβλιακερδισες δολαρια
μα ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΠΟΤΕ
Εγω γυμνος, φοβισμενος,φθαρτος
αφελης, εμπιστος, κοκκος σιναπεως
ευκολη λεια, για τα δοντια και τα νυχια σου
κουτος, ευκολοπιστος,προβατο,
μα ΕΜΕΝΑ
στον ηλιο μοιρα που δεν εχω,
δεν θα με
ΚΕΡΔΙΣΗΣ ΠΟΤΕ,
γιατι εγωΕλαβα , εφαγα και ηπια
απο την σαρκα και το αιμα της
ΑΓΑΠΗΣ!!!!!!!!!!!!
ΥΓ. Ενα ακομη πονημα του ΣΚΡΟΥΜΠΕΛΟΥ για γερα Στομαχια!!!!
7 σχόλια:
Tasoula καλημερα, ειδες το τηλεφωνο σου?
Σε πηραμε για να σου ευχηθουμε και για την γιορτη σου και για τις γιορτες.
Να εισαστε γεροι και χαρουμενοι.
Χαιρετισματα στον Βασιλη και τις ευχες μας...
Καλημερα,Δημητρη.
Καλα Χριστουγεννα.
Καλημέρα σας...
Ευχές σε όλους.
Φιλιά.
ΚΟΡΑΚΑ ΜΟΥ, ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΣΕ ΑΝΟΙΞΕ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΙΛ ΣΟΥ.
Ευχές για καλές γιορτές και πολλά φιλιά!
Η karfoma
ΥΓΕΙΑ.......
Χρόνια Πολλά Τασούλα!
Καλές γιορτές και καλή πρωτοχρονιά παρά τις αντιξοότητες!
Να σκάσουν οι ...εχθροί μας!
χαχαααα!
Δημοσίευση σχολίου