Βλεποντας το Χριστουγεννιατικο δενδρο,που ΚΛΙΚ
......σκεφθείτε τα παραπανω και
παρακατω, γίνετε δυνατοι ,ερνηθειτε την χειραγωγηση και τις
ψευδευσθησεις,συνομιληστε με τον εαυτο σας, αντιδραστε στις
μεταλλαξεις που σας επιβαλλουν τα καταναλωτικα συμφεροντα.,δεν μας ΑΓΑΠΟΥΝ ΜΑΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ!!!
ξαναβρείτε τον εαυτο σας την
ταυτοτητα μας.,
Ξέρετε πότε ήρθε το πρώτο χριστουγεννιάτικο
δέντρο στην Ελλάδα; Το 1933, όταν ο βασιλιάς
Όθωνας και η βαυαρική συνοδεία του, έφεραν
στη χώρα μας το Γερμανικό έθιμο. Παρόλα
αυτά, μετά τη δεκαετία του 50 έγινε
απαραίτητη η παρουσία του σε κάθε ελληνικό
σπίτι.
Οι ρίζες όμως του εθίμου, δεν είναι καθόλου
γερμανικές, αντιθέτως οι πρόγονοι του
Χριστουγεννιάτικου δέντρου, ήταν
ειδωλολάτρες!
Ήταν άνθρωποι, που έκοβαν δέντρα από τα δάση και τα στόλιζαν στο σπίτι τους για να έχουν καλή σοδειά στο χωράφι τους.
Ήταν άνθρωποι, που έκοβαν δέντρα από τα δάση και τα στόλιζαν στο σπίτι τους για να έχουν καλή σοδειά στο χωράφι τους.
Το έθιμο ξεκίνησε να παίρνει τη σημερινή του
εκδοχή τον 16ο αιώνα. Εκείνη την εποχή ο
Μαρτίνος Λούθηρος, ιδρυτής της
Προτεσταντικής θρησκείας, ξεκίνησε να
τοποθετεί αναμμένα κεριά, πάνω στο δέντρο.
Φαντάζεστε όλοι, πόσα πολλά ατυχήματα είχαν
προκληθεί εκείνη τη περίοδο και πόσα σπίτια
είχαν γίνει κάρβουνο, μαζί με το δέντρο!
Η λύση σωτηρίας λοιπόν, ήρθε το 1882, με τον
Έντουαρτ Τζόνσον, συνάδελφο του Τόμας
Εντισον, που έφτιαξε το πρώτο ηλεκτρικά
φωτισμένο δέντρο. Από τότε δισεκατομμύρια σ’
όλο τον κόσμο το ακολούθησαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου