Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

ΤΙΠΟΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΗΔΙΑ!!!!



Καταλαβατε   τωρα  γιατι   ο  '' ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ''    κουναει  το   δακτυλο   στους   απεργους;;;;
Ζωη   ν'  εχει  ο  παππους!!!

«Προς αποφυγή κάθε παρανόησης θέλω να σας ενημερώσω προκαταβολικά για τα εξής. Εις ανύποπτον χρόνο και αφού είχαν δικαιωθεί και οι δύο προσφυγές μου για τα αναδρομικά των βουλευτών με εξώδικό μου προς τον διοικητή της Τραπέζης της Ελλάδος και τον πρόεδρο της Βουλής εξεχώρησα οποιαδήποτε αναδρομική αμοιβή μου στο Ταμείον Καταπολέμησης του Δημοσίου Χρέους που έχει ανοίξει η Βουλή στην τράπεζα της Ελλάδος. Συνεπώς οποιαδήποτε συζήτηση επί του θέματος δεν με αφορά».
Την   προσφυγη  ομως  την  εκανες   ''μπαρμπα''!!!

Εδω   καταντησατε   την   περηφανη   Ελλαδα!!!!
Αφου   πρωτα  την  εκμαυλισατε, προκειμενου  να  μη βλεπει  την τυφλα  της.


--Τι   θα   ψηφισεις  στις   επομενες   εκλογες;;;;
--ΠΑΣΟΚ.
-Μα καλα  δεν βλεπεις  τι γινεται;;;;;
--Ναι,  αλλα  ειμαι  ΠΑΣΟΚ!!!!
--Και  τι  σημαινει   ΠΑΣΟΚ;;;;  
--Τι   να   κανω, ειμαι  ΠΑΣΟΚ!!!!
Η   αυτη   απαντηση   ΚΑΡΜΠΟΝ   και  απο  την  ΓΑΛΑΖΙΑ   καταιγιδα!!!!!
Και   τοτε  λες.  ΦΕΥΓΩ--ΦΕΥΓΩΩΩΩΩΩ!!!!!
Αυτος   ο   40αρης   και  50αρης   ειναι  εικονα  της  ΑΘΛΙΟΤΗΤΑΣ  σας........Αυτος   που  δεν   γνωριζει  ποιος  ειναι  ο  ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ  κι  ομως  δηλωνει  πως  τον  εμπιστευεται,  καθως   η  παραπληροφορηση   των  παρακειμομενων  σας  , των  αφεντικων σας  καλητερα ,  παρουσιαζουν  τον  ΤΡΑΠΕΖΙΤΗ   ΣΩΤΗΡΑ  του  λαου!!!!!!

2 σχόλια:

γρηγόρης στ. είπε...

Δυστυχώς, όμως, έτσι είναι.
Άσε που στο τι θα ψηφίσεις στις επόμενες εκλογές, ακούς σαν απάντηση "άλλον βουλευτή"....

Unknown είπε...

Γρηγορη μου, καλημερα.
Να μη αποκαταστησουμε κανα νεο 'ΑΕΡΓΟ';;;;

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...