Σε βλεπω μερες τωρα..........klik
Ανημερα σε κρύψανε!!!!
--Σε βλεπω στην Αλληλεγγυη, στην Κλιμακα, στη Δημαρχια. Καθαρο περιποιημενο μονο που εχεις το κεφαλι σκυμμένο. Εκει γυρω στα 70 -80 κατι μου θυμιζεις!!!!!
Καπου σ' εχω συναντησει!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου