Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2011

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2011

Σε βλεπω μερες τωρα..........klik

Ανημερα   σε  κρύψανε!!!!
--Σε  βλεπω   στην   Αλληλεγγυη,  στην  Κλιμακα,  στη   Δημαρχια. Καθαρο  περιποιημενο  μονο  που  εχεις   το  κεφαλι  σκυμμένο.  Εκει   γυρω   στα   70 -80   κατι   μου  θυμιζεις!!!!!
Καπου  σ'  εχω   συναντησει!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...