Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

Δεν μας ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ.......

...να   συνεχιζουμαι   να   τους  αντιμετωπιζουμε   αλλο   ως

''ΑΣΤΕΙΟ''
κι    αυτους   και  τις  καταστρεπτικες   ιδεες   τους.  καθως   θα   συνεχιζουν   να πιστευουν  πως  μονοπωλουν  την   εμπευση..

--Μολις   προ   ολιγου,   ο  ΑΦΙΟΝΙΣΜΈΝΟΣ   με  την   Πρωθυπουργια   Σαμαρας,  δηλωσε   πως  θα πρεπει   να  μειωθουν   οι  ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΕΣ    ΕΙΣΦΟΡΕΣ!!!!!
--Ηλιθιοι,  φαντασμενοι, πολιτικοι   του  καφενειου   θα   κατακλισουν  τις ημερες  αυτες   την  επαρχια [συγνωμη   περιφερεια ]  πλεον  επικινδυνοι   οι   ΥΠΑΣΠΙΣΤΕΣ   του  ΓΑΛΑΖΙΟΥ   ΟΙΚΟΥ.
Με  τον   ΑΡΙΒΙΣΜΟ  και  ΑΜΕΤΡΟΕΠΕΙΑ  που  τους   διακατεχει   θα  προσπαθησουν   να  μας  προσβαλουν   ως   ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ   μειωνοντας      τη   ΜΝΗΜΗ   μας.
Αρνουνται  ν'  ακροασθουν  την  σκεψη   μας,  αρνουνται  ν' αποδεχθουν  τις   ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ  μας,  ευελπιστώντας   ΞΕΝΔΙΑΝΤΡΟΠΑ   να  τους  επιβεβαιωσουμε!!!!
Μου   ειναι  πλεον   ΑΔΥΝΑΤΟ   ν'  ακολουθησω   την  ΣΥΛΛΟΓΙΣΤΙΚΗ  τους!!!!!
--Πως   μπορει   ενας   ''ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΣ   ΑΝΘΡΩΠΟΣ''   ν'  ακολουθησει   την   ΣΚΕΨΗ  αυτου   που  ΕΞΑΦΑΝΙΣΕ   καθε   εννοια   ΕΡΓΑΤΙΚΩΝ  ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ.....που   ΔΙΕΛΥΣΕ   καθε   ιχνος   ΚΟΙΝΩΝΙΚΉΣ    ΠΡΟΝΟΙΑΣ   και     θα   ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ   στην  ιστορια   ως   ο   ΥΠΟΥΡΓΟΣ   ΥΓΕΙΑΣ   με   ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΕΣ   ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ   απεναντι   στην  ΑΣΘΕΝΕΙΑ,  του  να   ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ   την   ΑΡΧΗΓΙΑ   ενος    κομματος;;;;;;Δηλ,  Την   ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ   του   απο  ΑΝΕΡΓΟΥΣ   και   ΑΣΤΕΓΟΥΣ   !!!!!!!!!!!!!!!!!
--Πως  ν'  ακολουθησεις  την  ΑΡΡΩΣΤΙΜΈΝΗ   ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΗ.....του   ΥΠΟΥΡΓΟΥ  ....που   ξαφνικα  και ως  μη  ΟΦΕΙΛΕ   παριστανει  τον   ΑΝΤΥΠΑ!!!!
---Πως  ν'   ακολουθησεις   τον   ΑΡΙΒΙΣΜΟ   ολων,  που  επι   τριαντα   χρονια   βρισκονται   στο  ΠΟΛΙΤΙΚΟ   ΠΡΟΣΚΉΝΙΟ   οταν   ΕΞΑΝΙΣΤΑΝΤΑΙ    για  τα  οσα  σημβαινουν   στο   κατ΄ ΕΞΟΧΗΝ   ευνοημενο   χωρο  απο  τους  ιδιους   της  ΕΦΟΡΙΑΣ......οπου   γινεται   το  μεγαλο  ΠΑΙΧΝΙΔΙ  των  Υ/ΗΜΕΤΕΡΩΝ;;;;;
ΚΑΙΡΟΣ   να   ξεκολλησουμε   απο  τις  ενδομυχες   τυψεις  μας   και   εσωτερικες   συγκρουσεις,  ποσο  φταιμε  αν φταιμε κλπ.  
Οι   Ανρωποι   αυτοι  ειναι   ΣΚΛΑΒΟΙ  των   Νομων   της   ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ   ΑΓΟΡΑΣ   του   ΞΕΣΑΛΩΜΕΝΟΥ   ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΥ  [ σας  θυμιζω  τον  Γαλαζιο   Παπαθανασιου, τον  Ευρωπαιο  Χατζηδακη,  ..] και   χορευουν  οπως   αυτη  τους   σφυριζει,  καμαρωνοντας   απο  πανω. για  την  ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ  της.
''Η   ΔΥΝΑΜΗ   ΤΩΝ  ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΕΝΩΝ   ΗΛΙΘΙΩΝ   ΕΙΝΑΙ   ΤΡΟΜΕΡΗ   ΚΑΙ   ΣΑΡΩΤΙΚΗ''
  [γραφει   καπου  ο  Βασιλης  Ραφαηλιδης ]
ας  μη  τους   
ΔΩΣΟΥΜΕ   ΑΛΛΗ   ΕΥΚΑΙΡΙΑ!!!!

 

1 σχόλιο:

grsail είπε...

Δεν χωράει ο νους την χυδαιότητα αυτού του μιαρού θιάσου.
Ο φασίστας τσοπάνης των διάφορων αδώνιδων προαλείφεται για … πρωθυπουργός, ο σαμαράς υπερθεματίζει την γλοιώδη και καταστροφική πολιτική της δυστυχούς θεοδώρας γλείφοντας τον δούλο (βλ. Ισραήλ) των αφεντικών του (βλ. ΗΠΑ) ενώ οι διάφοροι χρυσοχοϊδηδες μεταλλάσσονται σε … αντιμνημονιακούς γίγαντες της πολιτικής σκέψης :-)))
.

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...