Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

''Περι Εθνικης Ομοψυχιας'' και αλλες μ......

«Οι χώρες δεν αυτοκτονούν, ανασυγκροτούνται και αντεπιτίθενται», τονίζει η Αννα Διαμαντοπούλου, ζητώντας ουσιαστική εθνική ομοψυχία «για μια φορά στην Ιστορία μας''
...........................................................................................................
ΑΝΙΣΤΟΡΙΤΗ   δεν  θα  μπορουσα   να  την  χαρακτηρισω  , καθως   και να  συνέβαινε  κατι  τετοιο  η   Προκλητικη  Παρουσια  της   στην  επετειο  της  28ης   Οκτωβριου   κατι  θα  πρεπει  να  της  θυμιζει  περι ''ΕΘΝΙΚΗΣ   ΟΜΟΨΥΧΙΑΣ'.'
...........................................!!!!!!
Πολυ    απλα   για  μια  ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ   ΠΟΛΙΤΙΚΟ  [ τριαντα   χρονων , χρυσοπληρωμενη   μη  μας   διαφευγει  η   θητεια   στις   ΒΡΥΞΈΛΛΕΣ]  που  δεν  εχει  ν'  αποδειξει   εργο, η Εθνικη   Ομοψυχια  προφανως   συνισταται   στο  να   ψηφιζουν   τον   ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ    ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ   ΝΟΜΟ  ΠΕΡΙ   ΑΝ.ΠΑΙΔΕΙΑΣ   250.......της   ΒΟΥΛΗΣ    των   ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ.!!!!!
--ΑΝΝΑ   ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ.
Οι   ΧΩΡΕΣ  δεν  αυτοκτονουν   πολυ  απλα  γιατι  κατι  τετοιο  δεν  ειναι  δυνατον .........οι  χωρες   μπορει   να  καταστραφουν ,  να   εξαφανισθουν   απο  τον  ΧΑΡΤΗ   καθως   η   υπαρξη   και   η  εξαφανιση  τους   συνιστα  αποτελεσμα   φυσικων   φαινομενων [τελευταια   και  παρεμβασης  της   ανθρωπινης   αμετροεπειας--επιστημονικη  προοδο  την  αποκαλεσαν --].     ..
--Οι   ΠΟΛΙΤΕΣ    των   ΧΩΡΩΝ  ΑΥΤΟΚΤΟΝΟΥΝ, οταν   συμβαίνει   να  εχουν  τις   τυχες  των  στα   χερια  τους   
ΑΤΟΜΑ,
ΑΝΙΚΑΝΑ- ΑΝΑΞΙΑ-ΠΩΛΗΤΕΣ  ΑΠΑΤΗΛΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ  ΠΡΟΣ  ΧΑΡΗ  ΤΩΝ  ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ  ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ.--ΠΟΥ  ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ  ΤΗΝ  ΑΣΥΔΟΣΙΑ--ΕΥΔΑΙΜΟΝΑ-ΦΙΛΙΣΤΑΙΟΙ  ΠΟΥ  ΕΠΙΔΙΏΚΟΥΝ  ΤΗΝ  ΠΑΡΑΜΟΝΗ  ΤΟΥΣ   ΣΤΗΝ  ΕΞΟΥΣΙΑ  ΓΙΑ   ΤΑ ΟΠΟΙΑ  ΚΕΡΔΗ   ΑΠΟ  ΑΥΤΗ.
-ΑΤΟΜΑ, που  Μαθητευσαν   προκειμενου   να   δημιουργησουν  Κομματικους   Στρατους  προς   ιδιον  Οφελος, Πελατιακες   Σχεσεις...........--συμπαραθεση  ιδιωτικου  και  δημοσιου  χωρου, αυτο που  κατεστρεψε  την  Ρωμαικη   Αυτοκρατορια--[ποιος  νιαζεται;;;;]
--ΑΤΟΜΑ,  που  το  πραγματικο  τους  ΠΡΟΣΩΠΟ   παραμενε   επιμελως   κριμενο  πισω  απο  την  ΜΑΣΚΑ   ΙΔΕΟΛΟΓΗΜΑΤΩΝ!!!!!
--Για   ποια   Εθνικη   Ομοψυχια   να  μιλησουμε;;;Με  ποιον  κοινο  παρανομαστη;;;
---Με   τις   Συνταξεις των   350Ε  αυτων  που  ανοικοδομησαν   το  Ελληνικο  Κρατος  μετα  των  Πολεμο  και  τις  ΤΡΙΠΛΕΣ   των  ΕΘΝΟΠΑΤΕΡΩΝ;;;
--Με   τα   τετραωρα  των  κατοχων  ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΩΝ  και  τους  παχυλους  μισθους  των   Υπουργικων   Συμβουλων;;;
--Με   τα  Απειρου   Χλιδης  και  Θαλπωρης  Υπουργικα  Γραφεια  και  τον  Αστεγο  Ελληνα!!!!!!!!! που   πεθαινει   μεσα  στο  ''ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ  ΨΥΓΕΙΟ' [ ευγενικη  παραχωρηση  του  γειτονα];
--Με  τα  παιδια  που  ΥΠΟΣΙΤΙΖΟΝΤΑΙ   και  ΛΙΠΟΘΥΜΟΥΝ   [ Αρνουμενη  να  το  παραδεχθει  η  ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ   της  ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ  ΝΟΜΕΝΚΛΑΤΟΥΡΑΣ] το  ΣΩΤΗΡΙΟΝ  ΕΤΟΣ  2011 στην  Ελλαδα  των   ημετερων  , των  Εργολαβων   και   ΤΗΛΕΚΑΝΩΝΩΝ .........
--Με  την  πληρη  καταρευση  της  Δημοσιας  Περιθαλψης  που  αποτελει  το  προκεχωρημενο  αγημα  της  μειωσης  του  ΠΡΟΣΔΟΚΙΜΟΥ!!!!!!
--Με  τους    ΖΗΛΩΤΕΣ  της   Οικονομιας   της   Αγορας;;;;και  τις   50.000  κατοικιες   Ελληνων  υπο   την  απειλη  της  ΚΑΤΑΣΧΕΣΗΣ;;;  Το   1.500.000  εκ  Ανεργους;;;

Εχουμε   ως   λαος   αυτου  του  τοπου  τις  δικες  μας  ΕΥΘΥΝΕΣ    επιμεριζομενες!!!!!!
Τουτο  ομως   δεν  δινει  σε  κανενα  απ'  οσους   διαφεντεψε  τον  τοπο  αυτο  να  συνεχισει  να
  ΚΟΥΝΑ  ΤΟ  ΔΑΧΤΥΛΟ...και   να   ΔΙΔΑΣΚΕΙ   ΗΘΟΣ.!!!!!
ΑΙΔΩΣ!!!!!!!!!!!!!!!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

"Εχουμε ως λαος αυτου του τοπου τις δικες μας ΕΥΘΥΝΕΣ επιμεριζομενες"

Όχι όλοι, η πλειοψηφία από μάς ίσως..

Καλημέρα Τσούλα,
Και η οποία πλειοψηφία πάλι, δικαιούται να ρίξει το ανάθεμα σε ΑΥΤΟΥΣ που είτε την εκμαύλισαν και την εξαγόρασαν, είτε την εκ-βίαζαν κατ' εξακολούθηση. Η πλειοψηφία που της μάθαν τα γράμματά ΤΟΥΣ, που της δόσαν τα Φώτα ΤΟΥΣ.

Δεν υπάρχει τίποτα πιο επικίνδυνο από τη διάχυση ευθυνών. Αυτές οι ευθύνες που περιγράφεις έπρεπε να μας της χρεώσουν κάποτε, όχι στις μέρες μας, σαν το νερό της κολυμβήθρας του Σιλωάμ, που θα ξεπλύνει την προδοσία ΤΟΥΣ. Πολύ βολικός τους είναι αυτός ο επιμερισμός.. αυτή η εκ των υστέρων χρέωση.

Νάχεις μια χαρούμενη και φωτεινή Κυριακή
Θανάσης

Unknown είπε...

Καλημερα Θαναση.
Ως προς τον 'επιμερισμο' αναφερομαι στον λαο, και οχι σε σχεση με τους ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ.
Στις αντιστασεις μας και τις αποδοχες μας.
Χρησιμοποιω τον πληθυντικο, καθως δεν ειναι ωρα να προβαλλουμε η να επιμερισουμε ΕΥΘΥΝΕΣ, ανηκω σ' αυτους που ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ και ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ και ΘΑ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ η το ΠΟΛΙΤΙΚΑΛ ΚΟΡΕΚΤ, με ΣΟΒΑΡΟ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟ ''πιστεψε με''......
Ευχομαι και σε σενα μια Γαλινια Κυριακατικη Αναπαυση
Τασουλα

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...