Καλλιτεχνες και Διανοουμενοι
σημερα σε μια νεα κατοχη
οι ''καλλιτεχνες '' τρεχουν γι αρπαχτες και οι ''διανοουμενοι'' υπογραφουν βιβλια....
ΣΧΟΛ. ΕΛΛΗ ΑΛΕΞΙΟΥ.΄........... ''Η ΔΑΣΚΑΛΑ''..
Αχ Ελλάδα τα όνειρά μας υποθήκη τα κρατάς, σ' αγορές τα δειγματίζεις κι όσο-όσο τα πουλάς..." Ε, ΣΥ ......ΑΝ ΠΡΟΦΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΕΙΣ ΤΟ ΝΕΡΟ, Σ' ΕΠΝΙΞΕ ΚΙ' ΟΛΑ
4 σχόλια:
μερικοί και για υποψήφιοι βουλευτές...
γρηγόρης στ.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ, Φτερα και πουπουλα!!!
Τι το ανοίγεις το θέμα αυτό βραδυάτικα ;
Θές να με συγχύσεις με Νταλαράδες, Αλεξίου και Πορτοκαλο-φλουδες ;
Τελικά θα καταλήξω να προτιμώ τις σκυλούδες. Τουλάχιστον σε αυτό το πεδίο είναι έντιμες.
Καλό σου βράδυ
e-Apenanti Καλημερα.
Καποτε πρεπει να τα πουμε!!!
Καποτε πρεπει ν'αναλογισθουμε ποσο ηλιθια αντιμετοπιζουμε με θαυμασμο μικρα και ελαχιστα ανθρωπακια.
Εχεις δικιο, εκει τουλαχιστον το μεροκαματο βγαινει με πονο !!!!!!
Δημοσίευση σχολίου