Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Τοτε..........

Καλλιτεχνες   και   Διανοουμενοι  




σημερα   σε  μια  νεα  κατοχη 
 οι   ''καλλιτεχνες ''   τρεχουν  γι  αρπαχτες  και  οι  ''διανοουμενοι''  υπογραφουν  βιβλια....

ΣΧΟΛ. ΕΛΛΗ  ΑΛΕΞΙΟΥ.΄........... ''Η  ΔΑΣΚΑΛΑ''.. 

4 σχόλια:

γρηγόρης στ. είπε...

μερικοί και για υποψήφιοι βουλευτές...

Unknown είπε...

γρηγόρης στ.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ, Φτερα και πουπουλα!!!

eApenanti είπε...

Τι το ανοίγεις το θέμα αυτό βραδυάτικα ;
Θές να με συγχύσεις με Νταλαράδες, Αλεξίου και Πορτοκαλο-φλουδες ;

Τελικά θα καταλήξω να προτιμώ τις σκυλούδες. Τουλάχιστον σε αυτό το πεδίο είναι έντιμες.

Καλό σου βράδυ

Unknown είπε...

e-Apenanti Καλημερα.
Καποτε πρεπει να τα πουμε!!!
Καποτε πρεπει ν'αναλογισθουμε ποσο ηλιθια αντιμετοπιζουμε με θαυμασμο μικρα και ελαχιστα ανθρωπακια.
Εχεις δικιο, εκει τουλαχιστον το μεροκαματο βγαινει με πονο !!!!!!

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...