Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ !!!!!!






Την   ωρα  που  δεκαδες   χιλιαδες  παιδια  στερουνται   ποιοτικης  τροφης,   καποιες  αλλες  χιλιαδες  σε  Αθηνα  και  Θεσ/νικη   [ ανερχονται σε   7.000  συμφωνα  με  στοιχεια  των  ενοριών ]  εξασφαλιζουν  την  τροφη  τους  απο  τα συσσίτια   η  παραπανω  διαφημιση  ειναι  επιεικώς  
ΑΘΛΙΑ.!!!!!!!!!!
ΤΟ    ΕΣΡ   ΠΟΥ  ΒΟΣΚΑΕΙ;;;;

4 σχόλια:

tiktos είπε...

Αγαπητή μου,γι αυτούς η γλώσσα μας κατάντησε σημειολογική και όχι εννοιολογική.
Η Ύβρις γι αυτούς υπάρχει μόνο στις "κακές" λέξεις και όχι η αυθάδικη και αλαζονική συμπεριφορά και την παραβίαση της ηθικής.

Unknown είπε...

tiktos
Χαιρομαι που εισαι φιλος μου....περιμενα περισσοτερους να εχει αγγιξει η συγκεκριμενη αθλιοτητα.
Καλο βραδυ

blackbedlam είπε...

Φιλενάς Καλησπέρα σου.
Είναι απαράδεκτη είναι προκλητική και πραγματικά εξοργιστική, αλλά ταυτόχρονα είναι μέσα στα πλαίσια της σωστής επικοινωνιακής πολιτικής, της διαφήμισης.
Απόδειξη ότι τους κάνεις...... δωρεάν διαφήμιση ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ!

Unknown είπε...

blackbedlam, Καλημερα Φιλενας!!
Και ανευ οφελους.....για να δεις γενναιοδωρια!!!!
Ξεπερασαν καθε υβρι......

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...