Την ωρα που δεκαδες χιλιαδες παιδια στερουνται ποιοτικης τροφης, καποιες αλλες χιλιαδες σε Αθηνα και Θεσ/νικη [ ανερχονται σε 7.000 συμφωνα με στοιχεια των ενοριών ] εξασφαλιζουν την τροφη τους απο τα συσσίτια η παραπανω διαφημιση ειναι επιεικώς
ΑΘΛΙΑ.!!!!!!!!!!
ΤΟ ΕΣΡ ΠΟΥ ΒΟΣΚΑΕΙ;;;;
4 σχόλια:
Αγαπητή μου,γι αυτούς η γλώσσα μας κατάντησε σημειολογική και όχι εννοιολογική.
Η Ύβρις γι αυτούς υπάρχει μόνο στις "κακές" λέξεις και όχι η αυθάδικη και αλαζονική συμπεριφορά και την παραβίαση της ηθικής.
tiktos
Χαιρομαι που εισαι φιλος μου....περιμενα περισσοτερους να εχει αγγιξει η συγκεκριμενη αθλιοτητα.
Καλο βραδυ
Φιλενάς Καλησπέρα σου.
Είναι απαράδεκτη είναι προκλητική και πραγματικά εξοργιστική, αλλά ταυτόχρονα είναι μέσα στα πλαίσια της σωστής επικοινωνιακής πολιτικής, της διαφήμισης.
Απόδειξη ότι τους κάνεις...... δωρεάν διαφήμιση ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ!
blackbedlam, Καλημερα Φιλενας!!
Και ανευ οφελους.....για να δεις γενναιοδωρια!!!!
Ξεπερασαν καθε υβρι......
Δημοσίευση σχολίου