Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

Ας κρατησουν οι χοροι......

ΧΑΣΚΑ και ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ κλικ


 Στη   διαρκεια  της παιδικης  μου  ηλικιας  με  κυνηγουσε  ενας  εφιαλτης  , ΦΑΓΗΤΟ [ πρωινο ,μεσημεριανο  ιδιαιτερα  βραδινό  που  βρισκοταν στο τραπεζι  κι  ο Πατερας].
Δεν  γνωριζω  ποσοι  εχετε  φαει  ξυλο  για  να φατε  .......εγω  το αθλημα  το  κατεχω.
Η  ΜΟΝΗ  ΜΕΡΑ  που  περιμενα  με  ΛΑΧΤΑΡΑ  να  ερθει  η  ωρα  του  ΦΑΓΗΤΟΥ  ηταν  η  τελευταια  Κυριακη  των  ΑΠΟΚΡΕΩΝ.
Η  ΑΤΙΜΗ  ΩΡΑ  δεν  περνουσε!!!
Τα  βαφτισιμιά,  τα  ανίψια  της  γιαγιας   οι  αδελφες  του  πατερα μου  εκει  μπαστακες εχοταν  λεει  να ζητησουν συγγνωμη  απο  την  γιαγια, να της  φιλισουν το χερι  ,[για  να 'χουν  περιθωριο  να συνεχισουν την επομενη ] και  ο  θειος  μου  ο  ΤΖΩΡΤΖΗΣ  .......αργουσε , αργουσε  ιδιαιτερα  εκνευριστηκα  να  κανει  το περασμα  του  ντυμένος  ως  ΣΆΤΥΡΟΣ  με προβιες  και  ''κουδουνια'';;;;!!!!....................αν  δεν περνουσε  ο  ΤΖΩΡΤΖΗΣ  ......ΧΑΣΚΑ  ΔΕΝ  ΕΙΧΕ!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...