ΧΑΣΚΑ και ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ κλικ
Στη διαρκεια της παιδικης μου ηλικιας με κυνηγουσε ενας εφιαλτης , ΦΑΓΗΤΟ [ πρωινο ,μεσημεριανο ιδιαιτερα βραδινό που βρισκοταν στο τραπεζι κι ο Πατερας].
Δεν γνωριζω ποσοι εχετε φαει ξυλο για να φατε .......εγω το αθλημα το κατεχω.
Η ΜΟΝΗ ΜΕΡΑ που περιμενα με ΛΑΧΤΑΡΑ να ερθει η ωρα του ΦΑΓΗΤΟΥ ηταν η τελευταια Κυριακη των ΑΠΟΚΡΕΩΝ.
Η ΑΤΙΜΗ ΩΡΑ δεν περνουσε!!!
Τα βαφτισιμιά, τα ανίψια της γιαγιας οι αδελφες του πατερα μου εκει μπαστακες εχοταν λεει να ζητησουν συγγνωμη απο την γιαγια, να της φιλισουν το χερι ,[για να 'χουν περιθωριο να συνεχισουν την επομενη ] και ο θειος μου ο ΤΖΩΡΤΖΗΣ .......αργουσε , αργουσε ιδιαιτερα εκνευριστηκα να κανει το περασμα του ντυμένος ως ΣΆΤΥΡΟΣ με προβιες και ''κουδουνια'';;;;!!!!....................αν δεν περνουσε ο ΤΖΩΡΤΖΗΣ ......ΧΑΣΚΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ!!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου