την ΕΡΤ.....
Ειναι η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!
Συμφωνα με την ΡΟΖΑ ΛΟΥΞΕΜΠΟΥΡΓΚ......τις αγριες εκεινες ημερες .......που επεστρεψαν σημερα .....
.......''Η Δημοκρατια εχει σημερα απειρως μεγαλυτερη αξια απο την ονειρωδη εκφραση του ''δημοκρατικου λαικου κρατους'' η εναν δογματισμο που αιωρειται στα συννεφα.''
.......................................................................................................................
Το να φωναζεις , ν' αγωνιζεσαι για την επαναφορα της Δημοκρατιας, εναντια της αποικιακης πολιτικης,της παγκοσμιας οικονομικης κυριαρχιας, της κυριαρχιας της ΝΕΟ-ΠΡΩΣΣΙΚΗΣ Γερμανιας......ειναι νομοτελεια.
Ειναι η συνεπεια μας και οφειλει να ειναι η καθημερινη μας παλη απεναντι στην καθημερινοτητα που μας εχει επιβληθει..
Την καθημερινοτητα της φρικης των Αυτοκτονιων, της πεινας.....των απελευθερων.
Την καθημερινοτητα του Ορατου [Χ.Α] και Υφερποντος ΦΑΣΙΣΜΟΥ [ ΒΟΡΙΔΗΣ και λοιποι ]
Την καθημερινοτητα της Κατοχης.
Την καθημερινοτητα της κατ Επιφαση Ελευθεριας
Την καθημερινοτητα οπου η σιγη εγινε το πλεον κραυγαλεο τραγουδι, κι αν προσπαθησεις να βγαλεις ηχο......ακουγοντας την φωνη σου σκεπτεσαι καθως ο Οιδιποδας μετα την τηφλωση του ''που σκορπαει η φωνη μου και που παει''
Την καθημερινοτητα στο ''χειλος του Αδη''
Την καθημερινοτητα, που περπατοντας αναμεσα σε συνανθρωπους ομοιους με ολογραμματα, εχεις την αισθηση πως '' συνοδευεις μονος την κηδεια σου'' οπως ελεγε ευφυως
ο Βαρναλης ........για τον ανθρωπο που βιωνει την μοναξια.
Επιμενω λοιπον , δεν ειναι η ΕΡΤ ειναι η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΤΕΡΗΣΑΝ!!!!
Ειναι η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!
Συμφωνα με την ΡΟΖΑ ΛΟΥΞΕΜΠΟΥΡΓΚ......τις αγριες εκεινες ημερες .......που επεστρεψαν σημερα .....
.......''Η Δημοκρατια εχει σημερα απειρως μεγαλυτερη αξια απο την ονειρωδη εκφραση του ''δημοκρατικου λαικου κρατους'' η εναν δογματισμο που αιωρειται στα συννεφα.''
.......................................................................................................................
Το να φωναζεις , ν' αγωνιζεσαι για την επαναφορα της Δημοκρατιας, εναντια της αποικιακης πολιτικης,της παγκοσμιας οικονομικης κυριαρχιας, της κυριαρχιας της ΝΕΟ-ΠΡΩΣΣΙΚΗΣ Γερμανιας......ειναι νομοτελεια.
Ειναι η συνεπεια μας και οφειλει να ειναι η καθημερινη μας παλη απεναντι στην καθημερινοτητα που μας εχει επιβληθει..
Την καθημερινοτητα της φρικης των Αυτοκτονιων, της πεινας.....των απελευθερων.
Την καθημερινοτητα του Ορατου [Χ.Α] και Υφερποντος ΦΑΣΙΣΜΟΥ [ ΒΟΡΙΔΗΣ και λοιποι ]
Την καθημερινοτητα της Κατοχης.
Την καθημερινοτητα της κατ Επιφαση Ελευθεριας
Την καθημερινοτητα οπου η σιγη εγινε το πλεον κραυγαλεο τραγουδι, κι αν προσπαθησεις να βγαλεις ηχο......ακουγοντας την φωνη σου σκεπτεσαι καθως ο Οιδιποδας μετα την τηφλωση του ''που σκορπαει η φωνη μου και που παει''
Την καθημερινοτητα στο ''χειλος του Αδη''
Την καθημερινοτητα, που περπατοντας αναμεσα σε συνανθρωπους ομοιους με ολογραμματα, εχεις την αισθηση πως '' συνοδευεις μονος την κηδεια σου'' οπως ελεγε ευφυως
ο Βαρναλης ........για τον ανθρωπο που βιωνει την μοναξια.
Επιμενω λοιπον , δεν ειναι η ΕΡΤ ειναι η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΤΕΡΗΣΑΝ!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου