25-6-2013...τρία και κάτι χρόνια μνημονίου, τρία και κάτι χρόνια υποδούλωσις, απώλειας της Εθνικής Κυριαρχίας.
-Τρία και κάτι χρόνια που Έλληνες Πολιτικοί σε αγαστή συνεργασία με ΝΤΟΠΙΑ και ΞΕΝΑ Οικονομικά Συμφέροντα στέλνουν τον Έλληνα στις σειρές των συσσιτίων, οδηγούν τα νιάτα και όχι μονό στη νέα ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ.
Και 5000 χ. συμπολίτες μας στον αυτοχειριασμό.
-Ζούμε σε μια χώρα παραδομένη στην διάθεση των Βρυξελλών , στα ΒΙΤΣΙΑ του ΔΝΤ ενώ προσκυνάμε τους ''βωμους'' του Βερολίνου.
25-6-2013.
Ορκίσθηκε λέει νέα Κυβέρνηση.......
.Ένα συνονθύλευμα , ένα νεόπλασμα μια ΝΕΟΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ απ' αυτούς που με την πολιτική τους 38 χρόνων έφεραν τον τόπο στην σημερινή κατάσταση.
ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ.
Το απρόσκοπτο ξεπούλημα κάθε περιουσιακού στοιχείου του Δημόσιου , η εξαφάνιση κοινωνικών δομών, η κατάργηση του δικαιώματος της Ασφάλισης.......η παραχώρηση των πάντων στην ΒΑΛΧΑΛΑ των αγορών και των Τραπεζών.
Ανεργία που θυμίζει χώρα μετά από ολοκληρωτικό βομβαρδισμό.....παρα ταύτα το σημερινό Νεόπλασμα ήρθε για να παραδώσει δεκάδες χιλιάδες επι πλέον ψυχές στον ΜΙΝΩΤΑΥΡΟ του ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ.
Η ΔΙΑΤΑΓΗ.
ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕ........εντος του 2013 15.000 τεμπέληδες, άχρηστους, ανίκανους, χαραμοφάηδες, κλεφτές........δημοσίους υπαλλήλους.
Επιβάλλετε ΣΙΩΠΗ στην Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση , είναι επικίνδυνη έστω και υπό συνθηκες ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑΣ......παραδώστε την στην ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΜΑΦΙΑ.
25-6-2013,
Εδώ και δυο ώρες οι ΕΠΙ ΔΕΚΑ ΗΜΕΡΕΣ ελεύθερες φωνές της ΕΡΤ δίνουν μια ΑΚΟΜΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ.
Μια ακόμη συνέντευξη που οι εκλεπτυσμένες πόρνες της δημοσιογραφίας της ΕΚΠΟΡΝΕΥΜΕΝΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ δεν θα παρουσιάσουν ΠΟΤΕ!!!!
Πρόκειται για υπάλληλους της οικονομικής και πολίτικης ολιγαρχίας, υπάκουα αθύρματα της συνοχής της συνενοχής.
Πληρωμένα παράσιτα, ένας θίασος ηλίθιων χορευτών του καθεστώτος, με ειδικούς φακους με τους οποίους βλέπουν και κατασκευάζουν τα γεγονότα σύμφωνα με τις εντολές των ΒΙΟΜΗΧΑΝΩΝ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.
.
25-6-2013.......ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΙΤΕ!!!
-Τρία και κάτι χρόνια που Έλληνες Πολιτικοί σε αγαστή συνεργασία με ΝΤΟΠΙΑ και ΞΕΝΑ Οικονομικά Συμφέροντα στέλνουν τον Έλληνα στις σειρές των συσσιτίων, οδηγούν τα νιάτα και όχι μονό στη νέα ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ.
Και 5000 χ. συμπολίτες μας στον αυτοχειριασμό.
-Ζούμε σε μια χώρα παραδομένη στην διάθεση των Βρυξελλών , στα ΒΙΤΣΙΑ του ΔΝΤ ενώ προσκυνάμε τους ''βωμους'' του Βερολίνου.
25-6-2013.
Ορκίσθηκε λέει νέα Κυβέρνηση.......
.Ένα συνονθύλευμα , ένα νεόπλασμα μια ΝΕΟΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ απ' αυτούς που με την πολιτική τους 38 χρόνων έφεραν τον τόπο στην σημερινή κατάσταση.
ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ.
Το απρόσκοπτο ξεπούλημα κάθε περιουσιακού στοιχείου του Δημόσιου , η εξαφάνιση κοινωνικών δομών, η κατάργηση του δικαιώματος της Ασφάλισης.......η παραχώρηση των πάντων στην ΒΑΛΧΑΛΑ των αγορών και των Τραπεζών.
Ανεργία που θυμίζει χώρα μετά από ολοκληρωτικό βομβαρδισμό.....παρα ταύτα το σημερινό Νεόπλασμα ήρθε για να παραδώσει δεκάδες χιλιάδες επι πλέον ψυχές στον ΜΙΝΩΤΑΥΡΟ του ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ.
Η ΔΙΑΤΑΓΗ.
ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕ........εντος του 2013 15.000 τεμπέληδες, άχρηστους, ανίκανους, χαραμοφάηδες, κλεφτές........δημοσίους υπαλλήλους.
Επιβάλλετε ΣΙΩΠΗ στην Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση , είναι επικίνδυνη έστω και υπό συνθηκες ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑΣ......παραδώστε την στην ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΜΑΦΙΑ.
25-6-2013,
Εδώ και δυο ώρες οι ΕΠΙ ΔΕΚΑ ΗΜΕΡΕΣ ελεύθερες φωνές της ΕΡΤ δίνουν μια ΑΚΟΜΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ.
Μια ακόμη συνέντευξη που οι εκλεπτυσμένες πόρνες της δημοσιογραφίας της ΕΚΠΟΡΝΕΥΜΕΝΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ δεν θα παρουσιάσουν ΠΟΤΕ!!!!
Πρόκειται για υπάλληλους της οικονομικής και πολίτικης ολιγαρχίας, υπάκουα αθύρματα της συνοχής της συνενοχής.
Πληρωμένα παράσιτα, ένας θίασος ηλίθιων χορευτών του καθεστώτος, με ειδικούς φακους με τους οποίους βλέπουν και κατασκευάζουν τα γεγονότα σύμφωνα με τις εντολές των ΒΙΟΜΗΧΑΝΩΝ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.
.
25-6-2013.......ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΙΤΕ!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου