Δευτέρα 25 Μαρτίου 2013

1995...............Β. Διαμαντοπουλος

Τα    ΠΡΙΝ  τα  ΤΩΡΑ  και  τα ΑΥΡΙΟ  που  αναλογιζομαι  πως  ερχονται...μου  εφεραν  στο  νου   τις  δηλωσεις   του 
 Αξεχαστου  ΜΕΓΑΛΟΥ  ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ  και  ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ  ΑΓΩΝΙΣΤΗ
Β.  ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
Η  Κοινωνια   της  ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ  της  ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ  της   ΑΡΠΑΧΤΗΣ   και  των    μαθητευομενων   ακομη  τοτε,  ΓΚΕΜΠΕΛΙΣΚΩΝ  της  παραπληροφορησης , συσσωμη  εσπευσε  να  τον  ξεσχισει.
Ο   Διαμαντοπουλος , ζητησε  να  εμφανισθει  στην  τηλεοραση , προκειμενου  να  ξεκαθαρισει στους   ΕΛΛΗΝΕΣ τι  ηταν  αυτο  για  το  οποιο  επρεπε  να θεωρειτε  
ΕΧΘΡΟΣ  της  ΠΑΤΡΙΔΑΣ.  
[ Η  φωτο...απο  την  τοτε  εμφανιση  του ]
 ΕΙΠΕ  ΛΟΙΠΟΝ!!!!
«(Η σημαία) είναι ένα πανί που το δώσαν σε έναν ράφτη και που το 'ραψε καταλλήλως και δεν έχει καμία παραπέρα σημασία.] . Δικαίωμά σου είναι να διαφωνείς. Αυτό που έχει τεράστια σημασία είναι αυτό που υπάρχει πίσω από αυτό το σύμβολο.
 Συμβολίζει μία κοινωνία πολιτισμένη που ξέρει τους στόχους της, μια κοινωνία αποφασισμένη να ορμήσει, να αγωνιστεί. 
Αυτό, ναι. Το σέβομαι και το προσκυνώ.
 Αλλά αυτό το πανί που κάψανε, καλά κάνανε και το κάψανε.
Γιατί αυτό το πανί αντιπροσωπεύει μια σαπίλα σήμερα. 
Να διώξουμε τη σαπίλα πρώτα».

«Η διαφορά μας από τη χούντα είναι τούτη: ότι η χούντα ήταν ένας ξεκάθαρος εχθρός, γι' αυτό και σχεδόν ολόκληρος ο λαός συμμετείχε (στην αντίσταση) ενάντιά της.
Σήμερα, υπάρχει μία χούντα -επιτρέψτε μου να πω και έχω συνείδηση αυτού που λέω- η οποία καλύπτεται απ' το άλλοθι της δημοκρατίας.
...................................................................................................................................................................
Εχουν  περασει  18  χρονια,  ..................................................ποιος  θα  τολμουσε  να  το  θεσει  ως  θεμα  αναλυσης   στους  σημερινους  μαθητες;;;;  

6 σχόλια:

koulpa είπε...

δεν το είχα πάρει χαμπάρι τότε.. αλλά μαζί του ήμουν.. :) :)
ε δε μπορούμε να γκρινιάζουμε για την παιδία.. είμαστε κι εμείς υπεύθυνοι.. όσο δεν επαναστατούσαμε.. στο βόλεμα.. :) :)
καλησπέρα.. ε δεν χάνομαι από σένα συγκεκριμένα.. από μένα κριβομαι.. για να μη με φτύνω.. με ενοχλεί κι υγρασία.. :) :)

Unknown είπε...

Καλημερα, εχω την εντυπωση πως καποιοι πρεπει ν' αποβαλλουμε απο την πλατη μας τις ενοχες των αλλων.....
Για μενα, τελος η αναληψη της συλλογικης ευθυνης κι ας θεωρηθει εγωπαθες....

koulpa είπε...

xaxa όχι όχι.. για την ατομική μου ευθύνη μιλώ.. δεν έφαγα δεν εκλεψα προσπαθησα να δημιουργήσω.. να επιρεάσω.. αυτό που μου καταλογίζω είναι μόνο οτι δεν ανέδρασα βίαια απέναντη στην σαπίλα γύρω μου.. :) :)
καλησπέρα :) :)

Unknown είπε...

Βιαια, ε;;;;;;; Ελα που νοιθω πως δεν προκειται να το κανεις οπως και γω, παρα μονον ισως αμυνομενοι!!!

Γραφεας Πεζικου είπε...

Σπάνιο είδος,ανθρώπου,καλιτέχνη,φιλόσοφου και αγαπημένο μου ...

Unknown είπε...

Καλημερα, Αποστολε.....χαιρομαι που βρισκομαστε. Ελπιζω να εισαι γερος και δυνατος ενω ταυτοχρονα το ευχομαι!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...