Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

Εισθε αξιοι της τυχης σας.

Τις   τελευταιες   ημερες,  ο  Δημαρχος   Πατμου  στελνει  μεσα  απο  τα  Ιδιωτικα  Μ.Μ.Ε   δραματικο   μηνυμα , πως  η  ΖΩΗ    3.500 χιλ...κατοικων  του νησιου  κινδυνευει  απο  την   παντελη  ελλειψη  ιατρικης   φροντιδας.
Συλλογιζομαι  πως  καποιοι  απο  μας   δεν  μπορει  παρα  να θυμουνται   την  επισκεψη   του  Ανδρεα  Παππανδρεου  --λιγα  βηματα  πριν  απο τον  θανατο  του --στο  νησι.
Σε  χρονο  Dd. κατασκευασθηκαν  εργα  υποδομης  [ απο  τον  προβλητα  του  λιμανιου  μεχρι  το  μαναστηρι]  προκειμενου  να  διευκολυνθει  η  προσβαση  του.
Ενα  κινητο  Νοσοκομειο  ακολουθουσε  ,σε  κατασταση  ετοιμοτητας. 
 Ειχαν  ακουσθει  υποσχεσεις  σχετικα  με  νοσοκομειακη  θωρακιση  του  νησιου.  κλπ.κλπ.
Εκτοτε   η  Πατμος  φιλοξένησε  το  καθε ΣΚΥΒΑΛΟ,  καλεσμενο  των  Ελληνικων  Κυβερνησεων.
[ Δεν  χρειαζεται  ν' αναφερουμε  ποιος  πληρωνε  τον  βαρκαρη ]
2013
Ο  Δημαρχος   εκπεμπει   SOS,  η   επετειος  του  '21  λεει   πως  εορταζεται  με  μεσίστιες  σημαιες!!!
Στην  Πατμο, που προφανως  συνεχιζουν  οι  γυναικες  να  φερνουν  στον  κοσμο  παιδια, εχει  να  πατησει  
ΠΑΙΔΙΑΤΡΟΣ  ΕΞΙ  ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!!!!!
Η   Αφοπλιστικη  Απαντηση  που  ελαβαν  οι  Πατμιοι  απο  τον  ΑΡΜΟΔΙΟ  υπουργο   της  ΤΡΙ[Ω]ΔΙΚΗΣ  ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ  
''Αδυνατουμε    ικανοποιησουμε  αιτημα  σας''  [  καπως  ετσι]  λογω  απογορευσεως  απο  μερους  ΤΡΟΙΚΑΣ!!!!!
Πατμιοι...................................................εχουν   εγκαταληφθει  τα  παιδια  σας   εξι  χρονια   στην   ''φροντιδα  του  Χριστου , που συμβαινει  ν'  αγαπα  τα  παιδια, πλην  ομως  καπου -καπου  του  ξεφευγει  και  κανενα''
Δεν  θα  μου  προκαλουσε   εντυπωση  το  γεγονος  να  εχει   εγκριθει   και  καποιο  ποσον  μεσω  ΕΣΠΑ  για  βελτιωση  των  νεκροταφειων  σας
 [ δοθηκαν  αφειδως  τετοια  μικροποσα  τα  τελευταια  χρονια]
ΕΞΙ  [6]  ΧΡΟΝΙΑ!!!!!ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ   ΕΚΛΟΓΙΚΕΣ  ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΕΙΣ!!!!!
ΕΙΧΑΤΕ  ΤΗΝ  ΔΥΝΑΜΗ  ΝΑ  ΤΟΥΣ  ΑΠΟΔΕΙΞΕΤΕ  ΤΗΝ  ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΟΤΗΤΑ  ΣΑΣ!!!
ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ   .....Χ......ΕΨΗΦΙΣΑΝ   0!!!!!!!!!!!!
Εισθε   ΑΞΙΟΙ  της  ΜΟΙΡΑΣ  σας , εσεις  και  ΟΛΟΙ  οι  ''ΠΑΤΜΙΟΙ''  της  ΕΛΛΑΔΑΣ!!!

2 σχόλια:

koulpa είπε...

πες τα ρε παιδί μου..
καλησπέρες :) :)

Unknown είπε...

Καλησπερα, χρονια και ζαμανια!!!!
Γινομαι ,κακια;;; κυνικη;;;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...