Τις τελευταιες ημερες, ο Δημαρχος Πατμου στελνει μεσα απο τα Ιδιωτικα Μ.Μ.Ε δραματικο μηνυμα , πως η ΖΩΗ 3.500 χιλ...κατοικων του νησιου κινδυνευει απο την παντελη ελλειψη ιατρικης φροντιδας.
Συλλογιζομαι πως καποιοι απο μας δεν μπορει παρα να θυμουνται την επισκεψη του Ανδρεα Παππανδρεου --λιγα βηματα πριν απο τον θανατο του --στο νησι.
Σε χρονο Dd. κατασκευασθηκαν εργα υποδομης [ απο τον προβλητα του λιμανιου μεχρι το μαναστηρι] προκειμενου να διευκολυνθει η προσβαση του.
Ενα κινητο Νοσοκομειο ακολουθουσε ,σε κατασταση ετοιμοτητας.
Ειχαν ακουσθει υποσχεσεις σχετικα με νοσοκομειακη θωρακιση του νησιου. κλπ.κλπ.
Εκτοτε η Πατμος φιλοξένησε το καθε ΣΚΥΒΑΛΟ, καλεσμενο των Ελληνικων Κυβερνησεων.
[ Δεν χρειαζεται ν' αναφερουμε ποιος πληρωνε τον βαρκαρη ]
2013
Ο Δημαρχος εκπεμπει SOS, η επετειος του '21 λεει πως εορταζεται με μεσίστιες σημαιες!!!
Στην Πατμο, που προφανως συνεχιζουν οι γυναικες να φερνουν στον κοσμο παιδια, εχει να πατησει
ΠΑΙΔΙΑΤΡΟΣ ΕΞΙ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!!!!!
Η Αφοπλιστικη Απαντηση που ελαβαν οι Πατμιοι απο τον ΑΡΜΟΔΙΟ υπουργο της ΤΡΙ[Ω]ΔΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
''Αδυνατουμε ικανοποιησουμε αιτημα σας'' [ καπως ετσι] λογω απογορευσεως απο μερους ΤΡΟΙΚΑΣ!!!!!
Πατμιοι...................................................εχουν εγκαταληφθει τα παιδια σας εξι χρονια στην ''φροντιδα του Χριστου , που συμβαινει ν' αγαπα τα παιδια, πλην ομως καπου -καπου του ξεφευγει και κανενα''
Δεν θα μου προκαλουσε εντυπωση το γεγονος να εχει εγκριθει και καποιο ποσον μεσω ΕΣΠΑ για βελτιωση των νεκροταφειων σας
[ δοθηκαν αφειδως τετοια μικροποσα τα τελευταια χρονια]
ΕΞΙ [6] ΧΡΟΝΙΑ!!!!!ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ ΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΕΙΣ!!!!!
ΕΙΧΑΤΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΟΤΗΤΑ ΣΑΣ!!!
ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ .....Χ......ΕΨΗΦΙΣΑΝ 0!!!!!!!!!!!!
Εισθε ΑΞΙΟΙ της ΜΟΙΡΑΣ σας , εσεις και ΟΛΟΙ οι ''ΠΑΤΜΙΟΙ'' της ΕΛΛΑΔΑΣ!!!

2 σχόλια:
πες τα ρε παιδί μου..
καλησπέρες :) :)
Καλησπερα, χρονια και ζαμανια!!!!
Γινομαι ,κακια;;; κυνικη;;;
Δημοσίευση σχολίου