Αντ' αυτης ''τζαβαρας'' ο ελαχιστος των προηγηθεντων '' ελαχιστων''!!!!
Εφ. ΠΟΝΤΙΚΙ.....23/ 5--29/5.
''Ενα μουσειο Ακροπολης δεν φερνει την Ανοιξη''
........................................................................................αυτο που λειπει περισσοτερο ειναι η ανοιχτη μουσειακη πολιτικη με ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ τον ανθρωπο.
Στο νεο Οργανογραμμα της Γενικης Γραμματειας Πολιτισμου [ ποιο ΥΠ. ΠΟΛ.] προταθηκε και ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ απο το ΚΥΣΥΜ η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ των ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ προγραμματων στα ΜΟΥΣΕΙΑ.!!!
Το ρολοι σημανε ΜΑΥΡΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ!!!!'' Γιωργος Αλαμανης.......

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου