Κυριακή 26 Μαΐου 2013

.Δεν μπορει.....θα σηκωθει!!!!!!


Αντ'  αυτης  ''τζαβαρας'' ο ελαχιστος  των  προηγηθεντων    '' ελαχιστων''!!!!

Εφ.  ΠΟΝΤΙΚΙ.....23/ 5--29/5.
''Ενα  μουσειο   Ακροπολης   δεν  φερνει  την  Ανοιξη''
........................................................................................αυτο  που λειπει  περισσοτερο  ειναι  η  ανοιχτη  μουσειακη  πολιτικη  με  ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ  τον  ανθρωπο.  
Στο  νεο  Οργανογραμμα  της  Γενικης  Γραμματειας  Πολιτισμου  [ ποιο  ΥΠ. ΠΟΛ.]  προταθηκε  και  ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ  απο  το  ΚΥΣΥΜ  η  ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ   των  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ  προγραμματων   στα  ΜΟΥΣΕΙΑ.!!!
Το   ρολοι  σημανε    ΜΑΥΡΑ  ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΑ   ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ!!!!''  Γιωργος  Αλαμανης.......

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...