Τετάρτη 17 Αυγούστου 2011

Απο εξυπνους εχουμε αναγκη.........και μα περισσευουν οι Εξυπνακηδες!!!


Για παράβαση υπερβολικής ταχύτητας και παραβίαση διπλής διαχωριστικής γραμμής συνελήφθη επ ' αυτοφώρω στη Λάρισα ο... υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης. 
[  Το  περιστατικο    εγινε   στις   3-07-2010 ]
.
 Οδηγούσε ο ίδιος το υπηρεσιακό του αυτοκίνητο, όταν γύρω στις 3 το απόγευμα, στην περιοχή των Τεμπών, έγινε αντιληπτός
να κινείται με ιλιγγιώδη ταχύτητα παραβιάζοντας μάλιστα τη διπλή διαχωριστική γραμμή.
Περιπολικό της Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων άρχισε να καταδιώκει το υπουργικό αυτοκίνητο, το οποίο αμέσως στάθμευσε, για να αντικρίσουν οι αστυνομικοί στη θέση του παραβάτη τον πολιτικό τους προϊστάμενο.
Τι   εκανε   ο   ΑΝΘΡΩΠΟΣ;;;;;
απένειμε τα εύσημα στους αστυνομικούς, μαζί με τις εξηγήσεις του.
''Οτι συχνά διαπράττει επίτηδες τροχονομικές παραβάσεις όταν αντιλαμβάνεται την ύπαρξη αστυνομικών μπλόκων στις εθνικές οδούς για να διαπιστώσει την ετοιμότητα και αντίδραση των αστυνομικών οργάνων.''
Στην προκειμένη δε περίπτωση φέρεται να είπε στους αστυνομικούς ότι ήταν η πρώτη φορά κατά την οποία τον καταδίωξαν, συγχαίροντάς τους. 
 Δηλαδη   τις   προηγουμενες   φορες   ,  τους   τιμωρουσε;;;;;;;;

Κλήση πάντως οι υφιστάμενοι δεν του έκοψαν.
ΣΧΟΛΙΟ.   Απ'   ο,τι    μπορω  να   γνωριζω   ,και  το   γνωριζω  ΚΑΛΑ!!!!  Οι   ΜΟΝΟΙ  που  δικαιουνται    να   οδηγουν    τα   Υπηρεσιακα    Αυτοκινητα   ειναι   οι   ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ   ΟΔΗΓΟΙ!!!
α)Υπάρχει παράβαση του άρθρου 9,παρ.1,υποπαράγραφο ε της ΚΥΑ 129/2534/2010 (ΦΕΚ108/Β) των Υπουργών Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης –Οικονομικών, όπου ρητά αναφέρεται ότι τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα δεν πρέπει να οδηγούνται από άλλον εκτός από τον υπεύθυνο οδηγό ή από αυτόν στον οποίο κατ’ εξαίρεση παρασχέθηκε η έγκριση για οδήγηση υπηρεσιακού αυτοκινήτου .(άρθρο 19, παρ. 4 του Ν. 2503/1997

[
Αυτο   το   θυμουνται   τα   καμαρια   μας,  μετα   απο   προκληση   ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΟΣ  [ περιπτωση   τεως    Βουλευτη   Φθιωτιδας [ ΠΑΣΟΚ]   που   παρέσυρε   και   δολοφονησε   νεαρο,  ισχυριζομενος   πως  οδηγουσε   ο   ΟΔΗΓΟΣ  του.  Περιττευει   η   ΕΩΤΗΣΗ ]
Υ.Γ.Διαβαζοντας   τις    παραπανω   ΜΑΓΚΙΕΣ    του  Μιχαλακη......μου  ηρθε   στο   νου  το  περιστατικο   που   ειχε   καλυψει   ο   Γερμανικος   τυπος    το   1972.
Το   Αυτοκινητο   του   ΠΡΟΕΔΡΟΥ     της     Δ.  Γερμανιας  , G.  HEINEMMAN  ,   συλλαμβανεται   να  εχει   υπερβει   το   οριο   ΤΑΧΥΤΑΣ   ενω  φερει   τα   διακριτικα   [ Σημαια -  Εθνοσημο  ].  Ο  Τροχονομος    χαιρετα  τον  Προεδρο   και ζητα  τα   χαρτια   του  οδηγου.
Ο   οδηγος    ζητα   την  παρεμβαση   του   Προεδρου,  επικαλουμενος   το   γεγονος   πως   του   ειχε  ζητησει   "     να   βρισκονται   μια   συγκεκριμενη   ωρα ,  σε   καποια  συσκεψη   ]  
Η    ΑΠΑΝΤΗΣΗ   που   ελαβε   ο  οδηγος   [  ο   οποιος   πληρωσε   εξ  ιδιων   το  προστιμο]??????
"Σου   ζητησα   να   ειμεθα   στην   ωρα   μας..!!!!!!!!!!!!...."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...