Στην Καρδαμύλη ο Γ. Παπανδρέου αλλά με ξένο όνομα!
Στα …λημέρια του Αντώνη Σαμαρά ο Γιώργος Παπανδρέου ! Μαλιστα όπως αποκαλύπτει η 'Ελευθερία' ο Πρωθυπουργός ήρθε και έκλεισε δωμάτιο...με ψετδώνυμο στο όνμα Αναγνώστου ενώ απο ότι φαίνεται καθοριστικό ρολο είχε η σύζυγος του κραταιού υπουργού κ. Παπακωνσταντίνου η οποία ως Ολλανδέζα γράφει σε τουριστικούς οδηγούς. Αξίζει να τονίσουμε ότι η παρουσία των..φουσκωτών ήταν διακριτική για να μην τρομάξουν οι παρόντες θαμώνες αλλά από ότι φαίνεται είχε πλούσιο πρόγραμμα.ΠΗΓΗ ΤΣΑΝΤΙΡΙ
7 σχόλια:
Γεια!
Πάλι καλά που δεν είπε και...Πετροβασίλη...ή Αλίκη στο ναυτικό!!.
Φιλάκια.
Σου θυμίζει το " Τριανταφυλλίδης" !!!!
...έτσι για ...προπόνηση το κάνουν...
Οσονούπω μερικοί θα χρειάζονται πλαστική προσώπου για να κυκλοφορούν ανάμεσα στον κόσμο!!!
Καλή δύναμη!
Δημήτριος Ζ, Κορακι μου......εχεις ανοιξει τα φτερα και ζυγιζεσαι!!!
Φιλια.
bilsot. Καλησπερα στον '"φωτογραφο" μας.
Το τραγουδακι που ελεγε...."και γω απ' τ' ακρογιαλι, με το μαντηλι παλι......" το Αεροπλανο ειναι παλια ΒΕΡΣΙΟΝ!!!!
Καλη βδομαδα να εχεις.
Διανυκτερεύω Βόλο.
Αύριο μεσημέρι θα...πετάξω.
Ελπίζω-εύχομαι να περνάς καλά.
oikodomos , καλησπερα στον ευγενικο μου φιλο.
Για λιγο "τσιμεντο",τι θα ελεγες;;;;
Δημοσίευση σχολίου