Κυριακή 28 Αυγούστου 2011

ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ!!!!!!!!!!!!!!! Κατι μου θυμιζει!!!!

Στην Καρδαμύλη ο Γ. Παπανδρέου αλλά με ξένο όνομα!

Στα …λημέρια του Αντώνη Σαμαρά ο Γιώργος Παπανδρέου ! Μαλιστα όπως αποκαλύπτει η 'Ελευθερία' ο Πρωθυπουργός ήρθε και έκλεισε δωμάτιο...με ψετδώνυμο στο όνμα Αναγνώστου ενώ απο ότι φαίνεται καθοριστικό ρολο είχε η σύζυγος του κραταιού υπουργού κ. Παπακωνσταντίνου η οποία ως Ολλανδέζα γράφει σε τουριστικούς οδηγούς. Αξίζει να τονίσουμε ότι η παρουσία των..φουσκωτών ήταν διακριτική για να μην τρομάξουν οι παρόντες θαμώνες αλλά από ότι φαίνεται είχε πλούσιο πρόγραμμα.

ΠΗΓΗ    ΤΣΑΝΤΙΡΙ

7 σχόλια:

Δημήτριος Ζ είπε...

Γεια!
Πάλι καλά που δεν είπε και...Πετροβασίλη...ή Αλίκη στο ναυτικό!!.
Φιλάκια.

bilsot είπε...

Σου θυμίζει το " Τριανταφυλλίδης" !!!!
...έτσι για ...προπόνηση το κάνουν...

Οικοδόμος είπε...

Οσονούπω μερικοί θα χρειάζονται πλαστική προσώπου για να κυκλοφορούν ανάμεσα στον κόσμο!!!

Καλή δύναμη!

Unknown είπε...

Δημήτριος Ζ, Κορακι μου......εχεις ανοιξει τα φτερα και ζυγιζεσαι!!!
Φιλια.

Unknown είπε...

bilsot. Καλησπερα στον '"φωτογραφο" μας.
Το τραγουδακι που ελεγε...."και γω απ' τ' ακρογιαλι, με το μαντηλι παλι......" το Αεροπλανο ειναι παλια ΒΕΡΣΙΟΝ!!!!
Καλη βδομαδα να εχεις.

Δημήτριος Ζ είπε...

Διανυκτερεύω Βόλο.
Αύριο μεσημέρι θα...πετάξω.
Ελπίζω-εύχομαι να περνάς καλά.

Unknown είπε...

oikodomos , καλησπερα στον ευγενικο μου φιλο.
Για λιγο "τσιμεντο",τι θα ελεγες;;;;

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...