.......μετα τον Αραβωνα με τον Καρατζαφερη να δουμε και
''ΒΑΡΚΑ στον ΧΕΛΜΟ στο ΜΕΤΣΟΒΟ ΒΑΠΟΡΙ.''
Στ. Μάνος: Συγχαρητήρια στην Αννα Διαμαντοπούλου
Μέχρι και αι ο πατριάρχης του Νεοφιλελευθερισμού δίνει συγχαρητήρια στη Διαμαντοπούλου!!"Αξίζει συγχαρητηρίων η κ. Διαμαντοπούλου που, χωρίς συμβιβασμούς σε ζητήματα αρχής, κατάφερε να οδηγήσει τη συζήτηση σε ένα επωφελή συμβιβασμό μεταξύ των μη αριστερών κομμάτων της Βουλής. Η απομόνωση της αριστεράς και των αριστερόφρονων πανεπιστημιακών συντεχνιών ελπίζω
να επεκταθεί και στην αντιμετώπιση των οικονομικών προβλημάτων της χώρα".
ΥΓ. Μερες του '36 και ο Βολος καιγεται για τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ!!!!
Οι ΟΝΕΔΙΤΕΣ διαμαρτυρονται την ωρα των δελτιων των 8.00! και οι φορεις της ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ εστιαζουν στην διαμαρτυρια των Φοιτητων του ΚΚΕ.
Λυπαμαι, δεν το συνηθιζω να χρησιμοποιω ως οπλο τις ζωες και την προσωπικη ιστορια των ανθρωπων. Σημερα το κανω. Η κυρια της παιδειας σε συνεντευξη της εχει δηλωσει πως.
"Εζησε σε πολλες περιοχες της Ελλαδας ως παιδι, λογω μεταθεσων του πατερα της [υπαλληλος ΔΕΗ ] που διωκετο ενεκα του ο,τι υπηρξε ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ."
Φαντασθειτε να ξυπνα το πρωι, να πηγαινει στον καθρεφτη και να της χαμογελα ο ΑΔΩΝΗΣ!!!!!!
Εκει στο ΠΑΣΟΚ εμεινε κανεις ΑΡΙΣΤΕΡΟΣΤΡΟΦΟΣ;;;;;;;
2 σχόλια:
Οχι μόνο ο πατήρ,αλλά και ο πρώτος σύζυξ ήτο υπάλληλος ΔΕΗ!!
Η Αννούλα τότε εθήτευε ως νομαρχίνα
ή ως ναυαρχίδα της Μάργκαρετ,ανά την Ελλάδα!!
Οσο για τις "ταλαιπωρίες" της...τις
πληρώθηκε γενναία!!
(Κουτσομπολιά μού ήθελες;;!!).
Να περάσεις καλά!!
Καλημερα.
Ελα τωρα "κουτσομπολια" ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ!!!
Μεχρι το Σαββατο τα ξαναλεμε.
Δημοσίευση σχολίου