Μετα τον "" ΑΕΡΑ ΚΟΠΑΝΙΣΤΟ "" Ελληνιστη ........κλικ.
short selling
μας προεκυψε και το "ΤΖΑΜΠΑ ΑΕΡΑΣ ΚΟΠΑΝΙΣΤΟΣ "" , ως θα λεγαμε στην Βαρβαρη γλωσσα μας
Φροντιζοντας οι ιδιοι να κυκλοφορισουν ΦΗΜΕΣ σε βαρος στοχευμενων ΜΕΤΟΧΩΝ.
Αναλογιζεται κανεις τι συμβαινει αυτη την στιγμη στο ΤΑΜΠΛΟ του ΧΑ με την ΜΕΤΟΧΗ της ΔΕΗ ??????
μας προεκυψε και το "ΤΖΑΜΠΑ ΑΕΡΑΣ ΚΟΠΑΝΙΣΤΟΣ "" , ως θα λεγαμε στην Βαρβαρη γλωσσα μας
Φροντιζοντας οι ιδιοι να κυκλοφορισουν ΦΗΜΕΣ σε βαρος στοχευμενων ΜΕΤΟΧΩΝ.
Αναλογιζεται κανεις τι συμβαινει αυτη την στιγμη στο ΤΑΜΠΛΟ του ΧΑ με την ΜΕΤΟΧΗ της ΔΕΗ ??????
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου