Δευτέρα 15 Αυγούστου 2011

Παρτε τωρα που "γυριζει"

Μετα τον "" ΑΕΡΑ ΚΟΠΑΝΙΣΤΟ "" Ελληνιστη ........κλικ.

 short selling
μας   προεκυψε   και   το   "ΤΖΑΜΠΑ   ΑΕΡΑΣ   ΚΟΠΑΝΙΣΤΟΣ ""  , ως   θα  λεγαμε  στην  Βαρβαρη   γλωσσα   μας 
Φροντιζοντας   οι  ιδιοι   να  κυκλοφορισουν   ΦΗΜΕΣ   σε    βαρος   στοχευμενων   ΜΕΤΟΧΩΝ.
Αναλογιζεται    κανεις   τι   συμβαινει   αυτη   την   στιγμη   στο   ΤΑΜΠΛΟ   του   ΧΑ   με  την   ΜΕΤΟΧΗ   της   ΔΕΗ ??????

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...