Αν διεις το νερο σ' επνιξε κλικ
Ακαδημαϊκοι προς τον Κάρολο Παπούλια και τους Πολιτικούς Αρχηγούς, για Μνημόνιο και Εθνικά θέματα
Στα attikanea, έφτασε πριν λίγο, βαρυσήμαντη επιστολή ΕΛΛΗΝΩΝ Ακαδημαϊκων των Ελληνικών και ξένων Πανεπιστημίων, προς τον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας, εκφράζοντας την αγωνία τους για τις δυσμενέστατες εξελίξεις για την χώρα μας, από την επιβολή του επαχθούς Μνημονίου.
Παράλληλα, στην ίδια επιστολή, εκφράζουν την ανησυχία τους για τις εξελίξεις και στα εθνικά μας θέματα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου