Σάββατο 6 Αυγούστου 2011

Εποχη "ΑΡΜΑΓΕΔΩΝΟΣ" .........λετε;;;;;;;

Υποβάθμισε τις ΗΠΑ η Standard & Poor's...

... από ΑΑΑ σε ΑΑ+


Εν μέσω των κλυδωνισμών στις διεθνείς αγορές για την κρίση χρέους που πλήττει και τις δύο πλευρές του Ατλαντικού, ο οίκος αξιολόγησης Standard & Poor's προχώρησε σε υποβάθμιση της πιστοληπτικής ικανότητας των ΗΠΑ, από τη βαθμίδα AAA στην βαθμίδα AA+.

Πρόκειται για την πρώτη υποβάθμιση στην ιστορία των ΗΠΑ και το γεγονός αναμένεται να προκαλέσει αντιδράσεις σε παγκόσμια κλίμακα.

Το υπουργείο Οικονομικών των ΗΠΑ κατηγόρησε, πάντως, την S&P ότι έκανε ένα «χονδροειδές και ερασιτεχνικό» λάθος υπολογισμό στις προβλέψεις για τον προϋπολογισμό της χώρας.

Νέο παγκόσμιο σταθερό αποθεματικό νόμισμα ζητά η Κίνα, μετά την υποβάθμιση των ΗΠΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...