Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

Πειτε μου πως καποιος μας κανει πλακα!!!!!!! κλικ

Αν   δεν   προκειται   για   κακογουστο   αστειο   τοτε   την  κατσαμε   την   βαρκα!!!!Οπως  αναφαιρεται   παρακατω  οι  επιχειρηματιες   ηταν   

"ΣΑΝ   ΕΤΟΙΜΟΙ  ΑΠΟ   ΚΑΙΡΟ"

Ελλειπε ,λεει,  το 

ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ   ΠΛΑΙΣΙΟ

Εμενα   κατι   μου  μυριζει  και   δεν   μοιαζει   με  "ΛΙΒΑΝΙ"!!!!!!!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...