Κυριακή 14 Αυγούστου 2011

Τοση Δημοκρατια δεν "αντεχεται"

Σάββατο, 13 Αυγούστου 2011

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΑΙΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

Προς αστυνομικό τμήμα περιοχής

Γειά σας. Ονομάζομαι Μήτσος Καραγκιοζόπουλος και την ...... του μηνός...... του έτους...... σκοπεύω να διαμαρτυρηθώ για τη πρώην μου σύζυγο που με εγκατέλειψε άκαρδα.
Το σημείο διαμαρτυρίας θα είναι μπροστά στο περίπτερο του κυρ Διονύση στην οδό.......  και θα φέρω μαζί μου σκαμνάκι και ταμπέλα με τη φωτογραφία της άπιστης.
Μαζί μου θα συμμετέχουν οι............... αδελφός,  .............κολλητός................μπατζανάκης ..................και οι συμπέθεροι που συμπαρίστανται στο αίτημά μου.
Με χωνί θα φωνάζω γύρνα πίσω Ευλαμπία και θα ακολουθήσει πορεία στην εκκλησία
.......... που τη παντρεύτηκα εκείνη την αποφράδα μέρα.
Παρακαλώ όπως μου επιτρέψετε να φωνάξω στο κόσμο το καημό μου για την Ευλαμπία.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...