Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

Ολα στο ΦΩΣ...........

Αυτο    που   βλεπεται   ''συναιβει  στην  Αθηνα....'' ...ΧΘΕΣ!!!!  1-8 -2011
"ΒΛΕΠΕΙΣ   ΤΑ   ΤΑΧΙ" ???????
Καταλαβαινεις    προς   τι   η   λυσσασμένη    αντιδραση   και   προσπαθεια   φιμωσης   των   blogs????
Υπαρχει   ενας   Ελληνας   που  ενημερωθηκε   απο  την  ΕΓΚΥΡΗ   και   ΜΑΧΟΜΕΝΗ   δημοσιογραφια;;;;;;
Βεβαιως   δεν   εχουμε  παραπονο.
Μαθαμε   για  την   ΑΡΚΟΥΔΑ  που  σκοτωθηκε   στην  ΕΓΝΑΤΙΑ   ΟΔΟ!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...