Αυτο που βλεπεται ''συναιβει στην Αθηνα....'' ...ΧΘΕΣ!!!! 1-8 -2011
"ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΑ ΤΑΧΙ" ???????
Καταλαβαινεις προς τι η λυσσασμένη αντιδραση και προσπαθεια φιμωσης των blogs????
Υπαρχει ενας Ελληνας που ενημερωθηκε απο την ΕΓΚΥΡΗ και ΜΑΧΟΜΕΝΗ δημοσιογραφια;;;;;;
Βεβαιως δεν εχουμε παραπονο.
Μαθαμε για την ΑΡΚΟΥΔΑ που σκοτωθηκε στην ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ!!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου