Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

Ο ΑΝΩΦΕΛΗΣ.......................................

| |
1

Δήλωση-βόμβα Λοβέρδου: "Γνωρίζαμε ότι δεν υπήρχαν λεφτά"


Δήλωση Λοβέρδου: Γνωρίζαμε ότι δεν υπήρχαν λεφτά

Η περίφημη προεκλογική δήλωση του φωτεινού φάρου της αλήθειας George Jeffrey Mineiko Papandreoy ότι "Λεφτά υπάρχουν" -μια φράση που έγινε σύνθημα στα χείλη χιλιάδων Ελλήνων- μόλις απομυθοποιήθηκε..

Σε συνέντευξή του σε καθεστωτικό κανάλι ο ταπεινός Λοβέρδος παραδέχτηκε πως ποτέ δεν υπήρχαν τα λεφτά και το γνώριζαν πολύ καλά αυτό οι σημερινοί κυβερνώντες, απλά το διαλαλούσαν προεκλογικά μόνο και μόνο για να δημαγωγήσουν τον Ελληνικό Λαό ώστε μ'αυτά τους τα ψέμματα να έρθουν στην εξουσία, όπως και έγινε.


ΔΥΟ    ΝΕΟΙ    ΘΑΝΑΤΟΙ    ΑΠΟ   ΤΟΝ   ΙΟ  ΤΟΥ  ΝΕΙΛΟΥ
ΤΟ     ΝΕΟ    
SUMMER   LOOK   GREECE    FACHION

ΧΟΡΗΓΟΣ
  
Κ  Ε   Λ  Π  Ν  Ο










Απαραιτητο    αξεσουαρ    η    συσκευη   απομακρυνσης     κουνουπιων     Νειλου. ***Δωρεα  της   ΜΚΟ   --μειωσης   του  προσδόκιμου-- Αρμοδιοτητας   του   ΥΠ.  ΥΓΕΙΑΣ

Εχω   την   αισθηση    πως   το   εικον ιζομενο   ατομο   αποτελει   πλεον   θεμα   ΑΝΑΛΥΣΗΣ   ειδικων    Επιστημονων.   
Οσο   ταχυτερα   γινεται,  οχι  μονο   για   την  προστασια   του  Ελληνα  Πολιτη........αλλα   και   του   ΙΔΙΟΥ........

 
@@@@@@@@@@@@@
Το   προβλημα    του   ΙΟΥ  υπηρξε    γνωστο   απο   το  καλοκαιρι   του    2010 .Οι   Επιστημονες   γνωριζαν    τι  θα   αντιμετωπιζαν   το   2011!!!!   
Επισης    οι   Γιατροι   Δημοσιας   Υγειας,  οι  Εποπτες   Δημοσιας   Υγειας   ,  Δημαρχοι   -Κοινοταρχες   κλπ.......γνωριζουν   χρονια   τωρα    πως   η   καταπολέμηση   του   Κουνουπιου  ξεκιναει    το   ΑΡΓΟΤΕΡΟ   το   τελευταιο   ΔΕΚΑΗΜΕΡΟ  του   ΑΠΡΙΛΙΟΥ.
Μεχρι    τις   αρχες   του  1990--1995,  η   καταπολέμηση    υπηρξε    αρμοδιοτητα   της   Υγειονομικης  Υπηρεσιας   των   Νομων.[  Υπ.  Υγειας--Πρόνοιας ].
Η   Καταπολέμηση    γινοταν   επι  του   εδαφους   [  έλη--σουδες--ορυζώνες...κλπ]  με  μισθωμενα  ΤΡΑΚΤΕΡ    και   Εργατες   με   ψεκαστηρα   στην   Πλατη    που   καθημερινα   και   επι   εξαμηνο   ψεκαζαν    τις   επιμαχες   περιοχες.[  Με  ταυτοχρονη  δημιουργια   θεσεων  εργασιας ]
Κατοικοι   των   περιοχων   αυτων  μπορουν  να  καταθεσουν   την   ΜΑΡΤΥΡΙΑ  τους   πως   η   βασανος   του  Καλοκαιριου   υπηρξε   για  πολλα   χρονια   παρελθον.
--Μετα   το   1995   Εμφανισθηκε   με  την  Βοηθεια   των   "ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ   ΕΡΕΥΝΗΤΩΝ"   η   μεθοδος    των   ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΩΝ!!!!!!!!!!
ΠΑΤΑΓΩΔΗΣ   ΑΠΟΤΥΧΙΑ.........οι    κατοικοι    με   ΠΟΥΑ  και  οι   ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ    ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΩΝ   με   ΟΒΟΛΑ   και   ιδιαιτερα   ΓΑΛΑΝΤΟΜΕΣ!!!!!!   [  Ανεξαρτητως   χρωματος]
κλπ.κλπ.κλπ.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Φτανοντας   στο   ΣΗΜΕΡΑ,    παρα   τον   Περσινο   ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ  η   Κυβερνηση    των  Συμβουλων    [ πολλα   λεφτα  ]   των   Ασκησεων   στου   ΚΑΣΙΔΗ  το  ΚΕΦΑΛΙ,   της   Διαβουλευσης    και   των   FAMILI  Συνεδριων   και  Σεμιναριων   [ πολλα  λεφτα  ]   δεν   ΔΙΕΘΕΣΕ   ΠΕΝΤΑΡΑΚΙ   για   την  ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ!!!!!!!!!!!
@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Πλατειες   ΝΑΙ
Απεργιες ,  ΝΑΙ
Διαδηλωσεις,  ΝΑΙ
@@@@@@@@@@@@@@@@@2
ΕΝΑΣ   ΟΜΩΣ ,  ΕΝΑΣ   ΡΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!Ενας    ΔΗΜΑΡΧΟΣ  ,  Μια   ΕΝΩΣΗ   ΠΟΛΙΤΩΝ   ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ    ΖΩΗΣ!!!!!!!!![  Ετσι   τις   λενε  ,  αν   δεν  κανω  λαθος...]   δεν   ΒΡΕΘΗΚΕ   να   ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ   ΣΤΟΝ   ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ   με   την   κατηγορια   ΤΟΥ   ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ   σε    ΒΑΡΟΣ   ΤΟΥ   ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ;;;;;;;
Μιλαμε   για   ΘΑΝΑΤΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.  
ΕΝΑΣ    Προισταμενος   Υπηρεσιας  ,  δεν   εχει    τα   ''ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ''  να   βγει   να  ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙ,  πως   οι  Ελληνες   ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ    εν   Γνωσει   της   ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ;;;;;;;
[  Επιβεβαιωνοντας   την   ρηση   του  Παγκαλου]
.Κι   ομως   εχουμε   ζησει   διαδηλωσεις   για  ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ  των   ΑΔΕΣΠΟΤΩΝ.....και   προσφυγες   στην   Δικαιοσυνη.
Ειμαστε   αξιοι   της   μοιρας   μας.
Ζητω   βοηθεια  να   υψωσουμε   την   ΦΩΝΗ  μας.
.











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...