Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕ ΤΗΝ ΑΝΝΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΕΦΑΛΗ!!!!!!!!!!!!

 Ο   Ανθρωπος   εχει    ξεφυγει    τελειως 

Τι   λεω   εχει   ΣΑΛΤΑΡΕΙ !!!!.

Πήρε κεφάλια...

thumb
O πέλεκυς του υπουργού Υγείας έπεσε επί τας κεφαλάς δύο διοικητών και τεσσάρων αναπληρωτών διοικη­τών νοσοκομείων. Για την ακρίβεια αποπέμφθηκαν οι ανα­πληρωτές των νοσοκομείων Πέτρας Ολύμπου, Λέρου, Λαμίας, Λάρισας και οι διοικητές των νοσοκομείων Λήμνου και Κρεστένων...
Το είχε ξεκαθαρίσει εξ αρχής ο Λοβέρδος ότι δεν θα δίσταζε να απομακρύ­νει τους επικεφαλής των ιδρυμάτων εφό­σον εκείνοι δεν θα στέκονταν στο ύψος των περιστάσεων. (Στο... τροϊκανό ύψος των περιστάσεων!). Για τα προσχήματα, όμως, καλό θα ήταν να μάθουν οι αποκεφαλισθέντες τις αιτίες του αποκεφαλι­σμού του

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...