Η Αυστριακη εκδοση της εφημεριδας STANDART.....ασχολειται με το κινημα
''Δεν Πληρωνω''
Παραθετω μερικες απο τις θεσεις των αναγνωστων ....
1]Es ist Zeit, diese kommunistischen Anarchisten aus der EU rauszuwerfen. Die verstehen einfach nicht, worum es geht und möchten am liebsten den ganzen Tag faul auf der Haut liegen.
Είναι καιρός να πετάξουμε αυτους τους κομμουνιστες αναρχικούς από την Ευρωπαϊκή Ένωση.Δεν μπορω να καταλαβω πως προτιμουν ολη μερα να τεμπελιαζουν. .!!!!!!!!
2...raus aus der euro-zone mit der faulen baggage.
Εξω απο το ΕΥΡΟ μαζι με τις ΣΑΠΙΕΣ ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ τους.
ΣΧΟΛΙΟ. Θα μπορουσα να παραθεσω πολλα ακομη.........αρνουμαι να σας κανω κοινωνους ολων αυτων των προσβλητικων αποψεων.
Αυτο που μ' αηδιαζει ειναι πως τις θεσεις αυτες ενισχυσε η ΑΜΕΤΡΟΕΠΕΙΑ του Ανθρωπου που μας ΚΥΒΕΡΝΑ.......καθως αν ειχε την ελαχιστη σχεση με την Εληνικη Παιδεια θα γνωριζε τουλαχιστον εκεινο που γνωριζει ο καθε ΕΛΛΗΝΑΣ ......πως ο,τι συμβαινει στο σπιτι μας δεν το βγαζουμε στο ΜΕΙΝΤΑΝΙ.

2 σχόλια:
Καλησπέρα Τασούλα!
Δεν είναι τυχαίο ότι ο Χίτλερ ήταν αυστριακός, ούτε το ότι στην κατοχή υπήρξαν πολλοί "έλληνες" καταδότες και συνεργάτες των γερμανών...
... η ιστορία φέρνει "σφούρλες"!
Υ.Γ. Καλά τα πήγατε, δεδομένων των συνθηκών! Άντε και στα δικά μας! (εννοείται για το 1-1) :)))
Καλησπερα.
Η Συγκεκριμενη Εφημεριδα εχει εδρα την Γερμανια, ειναι ο,τι πιο μαυρο ...στον τυπο ........
Πραγματι στην Αυστρια αντιμετωπιζει κανεις μια μεγαλη αντιφαση.......ενα δυνατο σοσιαλιστικο ρευμα στην κοινωνια ...που συνυπαρχει ιδιαιτερα μετα την δεκαετια του '80 με μια αυξανομενη Εθνικοσοσιαλιστικη Ιδεα η οποια καταφερε να ανεβει και στην εξουσια.
Σκεψου πως την δεκαετια του '60 ειχε για πολλα χρονια Δημαρχο Βιενης Εβραιο [ ΚΡΑΙΣΚΙ] και μαλιστα πρωτοστατουσε στη δραση υπερ των Παλαιστινιων .
Εδω που τα λεμε επαιξαν καλα.....μπαλα ειναι και γυριζει δεν δικαιολογηται με τιποτε η εμφανιση στην Τουμπα.
Ο Αρης ειχε περισσοτερο φιλοτιμο
Δημοσίευση σχολίου