Δημοσιονομική εξυγίανση με οποιοδήποτε κόστος συστήνει για την Ελλάδα ο εκπρόσωπός της στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, Παναγιώτης Ρουμελιώτης, εκτιμώντας ότι η χώρα «εξακολουθεί να βρίσκεται πολύ κοντά στην πτώχευση» και πως «όσοι ισχυρίζονται ότι το 2013 με τη λήξη του μνημονίου λήγουν και τα προβλήματα, απατώνται».
[ Δεν το πιστευω εγω εμπιστευομαι την ΜΑΚΡΗ τον ΛΟΒΕΡΔΟ και τον ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ ]!!!!!!!!!!!!
τόνισε ο Π. Ρουμελιώτης, μιλώντας σε εκδήλωση του Ινστιτούτου Διεθνών Σχέσεων του Παντείου Πανεπιστημίου, με θέμα "Προκλήσεις και προοπτικές της ελληνικής οικονομίας".
[ Τι λες τωρα!!!!!!!!!Και γω που περιμενα πως και πως να βγω στις ΑΓΟΡΕΣ σε 6 μηνες;;;;;]
Όσον αφορά στις διαδικασίες επιμήκυνσης του ελληνικού χρέους από πλευράς ΔΝΤ, εξήγησε ότι το Ταμείο ακολουθεί τους ίδιους κανόνες για όλες τις χώρες και πως το επιτόκιο είναι δεδομένο, ενώ σχετικά με το ενδεχόμενο της αναδιάρθρωσης χρέους ανέφερε ότι η Ελλάδα δεν πρέπει να προχωρήσει σε μια τέτοια κίνηση, διότι έτσι θα κλείσουν οι αγορές για πολλά χρόνια.
"Προϋπόθεση για να προκύψει ανάπτυξη είναι η δημοσιονομική εξυγίανση με κάθε κόστος. Όπως επίσης να σταθεροποιηθεί το χρηματοπιστωτικό σύστημα.
Πρέπει να γίνει ένα ελληνικό μνημόνιο μεταξύ των πολιτικών και των πολιτών, ώστε όλοι να συνειδητοποιήσουν την κατάσταση που βρισκόμαστε και να προχωρήσουν οι απαραίτητες διαρθρωτικές αλλαγές", ανέφερε σε δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ενώ δήλωσε υπέρμαχος του ευρωομολόγου, τονίζοντας ότι είναι η μόνη λύση για τη σωτηρία.
Σχολιο. 1ο Τα κοκκινα ειναι δικα μου.
2ο......Κυριε ΕΚΠΡΟΣΩΠΕ γιατι εγω πιστευω πως ολα αυτα 'δημιουργουν και προετιμαζουν το κλιμα;;;]
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου