Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

"δεν πληρώνω": διάλογος στο λεωφορείο



Σκίτσο του Μιχάλη Κουντούρη (Ελεύθερος Τύπος, 19.02.2011)
ΣΧΟΛΙΟ.  Μια   απορια  ,πως  και  ξεχναμε  ολοι  τον   ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟ  .........περι  Υγειας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...