Αχ Ελλάδα τα όνειρά μας υποθήκη τα κρατάς,
σ' αγορές τα δειγματίζεις κι όσο-όσο τα πουλάς..."
Ε, ΣΥ ......ΑΝ ΠΡΟΦΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΕΙΣ ΤΟ ΝΕΡΟ, Σ' ΕΠΝΙΞΕ ΚΙ' ΟΛΑ
Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011
Οι άρχουσες ελίτ και το «πεζοδρόμιο»
Τρίτη, 15 Φεβρουαρίου 2011
κλικ.. στο seid bar....OIKONOMIA
Ο ξυλοδαρμός του Κωστή Χατζηδάκη από το πλήθος επιβεβαιώνει ότι η απονομιμοποίηση του πολιτικού συστήματος έχει προσλάβει πρωτοφανείς διαστάσεις. Όσο περισσότερο γίνεται φανερό ότι η συνταγή του Μνημονίου δεν βγαίνει, όσο διαψεύδεται η ελπίδα ότι με τις περικοπές θα γινόταν δυνατή η υπέρβαση της κρίσης, τόσο διογκώνεται η κοινωνική απόγνωση
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου