Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Οι άρχουσες ελίτ και το «πεζοδρόμιο»


Τρίτη, 15 Φεβρουαρίου 2011

κλικ.. στο  seid bar....OIKONOMIA

Οι άρχουσες ελίτ και το «πεζοδρόμιο»

Ο ξυλοδαρμός του Κωστή Χατζηδάκη από το πλήθος επιβεβαιώνει ότι η απονομιμοποίηση του πολιτικού συστήματος έχει προσλάβει πρωτοφανείς διαστάσεις. Όσο περισσότερο γίνεται φανερό ότι η συνταγή του Μνημονίου δεν βγαίνει, όσο διαψεύδεται η ελπίδα ότι με τις περικοπές θα γινόταν δυνατή η υπέρβαση της κρίσης, τόσο διογκώνεται η κοινωνική απόγνωση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...