Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

'Κι Εσχατοι Εσονται Πρωτοι''




   Καταντια  να  βλεπει  κανεις   τον .......   Πρωθυπουργο  [ ηταν  που λετε  μια  φορα........''μικρο  ανθρωπακι''-........ Χατζηδακις] της   χωρας  του  να  ομνυει  απο  ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΩΣ σε  Γερμανους  και  Φιλανδους  πολιτες  πως  οι  Ελληνες  αναλαμβανουν  να  εξοφλησουν τα  χρεη  ΤΟΥΣ..... επι  τη  ευκαιρεια  δηλωνω , πως δεν  δεχομαι να  ξεπληρωσω  κανενα  χρεος,  ετσι  για  να  εξηγουμεθα  ,μη χασω  και  τη μεχρι  σημερα  αξιοπιστια   μου, αλλωστε  αρκετα  εχει  πληρωσει  η  ΦΑΡΑ  μου, [οικογενεια]   και   στη  συνεχεια  εγω
---
Και  κει   που  νοιωθεις   προσβεβλημενη  την   αισθητικη  σου , ξαφνικα  σε  διαπερνα  ενα  κυμα  οργης  οταν  διαπιστωνεις  πως  σε  κυβερνα  καποιος  που  η  μοναδικη  σχεση  του  με τον τοπο σου  ειναι  το  γεγονος  πως  γεννηθηκε  απο  τον  συγκεκριμενο  πατερα.

Ερωτώμενος   λοιπον   απο  την  Διεθνη  αλητεια  των  Δημοσιογραφων   εαν  προτιθεται [ προκειμενου  να  καταφερει το  ακατορθωτο ] να  προβει  σε πωληση  Νησιων  ,  εμφανως  πληγωμενος  στην   Εθνικη [φτου  κακια  λεξη ]   του  Υπερηφάνεια........Διδει  αποστομωτικη  απαντηση .
Τα  ΝΗΣΙΑ    δεν  πωλουνται   καθως   αποτελουν   ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ   ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ.!!!!!!!

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Το Ελληνικό Τμήμα του ICOMOS οργανώνει κάθε χρόνο  στις  18   Απριλιου εκδηλώσεις με την ευκαιρία της  επετείου. προστασιας  της  παγκοσμιας  πολιτιστικης  κληρονομιας.
Στα πλαίσια των παραπάνω εκδηλώσεων, το Ελληνικό ICOMOS έχει προτείνει δράσεις για την καθιέρωση της ημέρας αυτής, ως ημέρα ελεύθερης εισόδου στα μνημεία, τη δημοσιοποίηση κάθε χρόνο την ημέρα αυτή καταλόγου των αγαθών της πολιτιστικής κληρονομιάς που απειλούνται, την ευαισθητοποίηση των νέων στο θέμα της προστασίας και διατήρησης των μνημείων.

Κατάλογος των αγάθων παγκόσμιας κληρονομιάς στην Ελλάδα1986 Ναός Επικουρείου Απόλλωνα στις Βάσσες 1987 Δελφοί 1987 Ακρόπολη 1988 Άθως 1988 Μετέωρα 1988 Παλαιοχριστιανικά και Βυζαντινά Μνημεία Θεσσαλονίκης 1988 Επίδαυρος 1988 Μεσαιωνική πόλη της Ρόδου 1989 Μυστράς 1989 Ολυμπία 1990 Δήλος 1990 Μονή Δαφνίου, Μονή Οσίου Λουκά, Νέα Μονή Χίου 1992 Πυθαγόρειο και Ηραίον Σάμου 1996 Βεργίνα 1999 Μυκήνες, Τίρυνς 1999 Χώρα, Ιερά Μονή Αγ. Ιωάννη Θεολόγου και Σπήλαιο της Αποκάλυψης Πάτμου 
Βλεπει   κανεις   απο  σας   στον   παραπανω  καταλογο   καποιο  ΝΗΣΙ  ως   ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ  ΚΛΟΡΟΝΟΜΙΑ......;;;;;;;;;;;;;;;;;


Την δεκαετία του ΄90,γεννηθηκε και  η  έννοια της ''Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Ανθρωπότητας''   αποτελεί τμήμα της Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UΝΕSCΟ και περιλαμβάνει κυρίως άυλες πτυχές του πολιτισμού όπως τον χορό, τη μουσική, διάφορες μορφές έκφρασης και παραδόσεις, τελετουργίες και γιορτές που χαρακτηρίζουν μια ομάδα ή έναν πολιτισμό.

Να  το   συγχωρησω  κι  αυτο   .........................................ΟΜΟΓΕΝΗΣ   ..........εισαι   δεν  γνωριζες ,   τουλαχιστον   δεν ρωταγες;;;;;;;
ΚΟΤΖΑΜ   ΥΠΟΥΡΓΟ   ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ  ΔΙΑΘΕΤΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  [ καποτε  το  λεγαμε  πατριδογνωσια...........αναθεμα  την   γνωση...........τοτε  την  μπερδευαν   με  την  ΕΘΝΙΚΟΦΡΟΣΥΝΗ............αλλη  πληγη  του  Φαραω  αυτη.........]  
  πως  το λεγατε    εκει  στο   ΠΑΣΟΚ;;;;;;;;;;
-Η   ΕΛΛΑΔΑ   ΑΝΗΚΕΙ   ΣΤΟΥΣ   ΕΛΛΗΝΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  
  Βεβαια   ως   ευγενης   εσπευσες  να  δικαιολογησης   την  αρνηση  .....................................''δεν  θα  μπορουσαν   οι  ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ   να  τα  επισκεπτονται....''   και  προφανως  να   ΕΝΤΡΙΦΟΥΝ   στην  ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ  τους  ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Κι   επειδη  μαλλον   δεν  ειχες   χρονο  για  ποιηματα   θα  σου  πω  μερικους  στιχους  καποιου  Ιωαννη  Πολεμη,  σιγουρα  δεν  τον  εχεις  ακουστα που μικρά, όταν ήμασταν στο σχολείο, το απαγγέλλαμε χειρονομώντας! 
«Τι είν' η πατρίδα μας; Μην είν' οι κάμποι;/ Μην είναι τ' άσπαρτα ψηλά βουνά;/ Μην είν' ο ήλιος της που χρυσολάμπει;/ Μην είναι τ' άστρα της τα φωτεινά;/. Ολα πατρίδα μας  κι  αυτα  και  κεινα/  και  κεινα πουχουμε  μες  την καρδια................................
''ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ   ΑΥΤΑ  ΠΟΥ  ΜΑΣ  ΕΝΣΤΑΛΛΑΞΑΝ  ΟΙ  ΓΟΝΕΙΣ  ΜΑΣ  ΜΕΣ  ΤΗΝ  ΚΑΡΔΙΑ''

2 σχόλια:

vripol είπε...

Πατρίδα είναι το γάλα της μάνας μας που μας μέθυσε με το κρασί του 21, είναι ο αχός του "μολών λαβέ" που φέρνει το ποτάμι της Ελληνικής μας γλώσσας που μάθαμε απο παιδιά, είναι το "Ελληνες και Γερμανοί" που παίζαμε μικροί στις αλάνες, είναι οι εικόνες του Λυκούργου και του Περικλή των σχολικών βιβλίων που μας μάγευαν,είναι οι διηγήσεις του παππού για τα μαρτύρια στα Οθωμανικά τάγματα εργασίας,είναι οι ανάπηροι γείτονές μας του 40, είναι το μοιρολόγι της γιαγιάς για της χαμένες πατρίδες, είναι η θητεία στον Εβρο, είναι το ρίγος που νοιώθεις όταν μπαίνεις στην Αγιά Σοφιά, στην Πόλη...
Πόσα απο αυτά βίωσε ο ΓΑΠ που κατήργησε το "Εθνικής" μπροστά απο το Παιδείας;
Για μας πατρίδα και Έθνος, έιναι κάτι που προδόθηκε και βιάστηκε απο το ανάξιό του Ελληνικό κράτος..
Πως μπορεί να το νοιώσει ένας που νομίζει πως πατρίδα είναι ό,τι ορίζει το κράτος με το οποίο ταυτίζεται βιωματικά και ιδεολογικά;

Unknown είπε...

Γιατρε μου καλημερα. Τι θα μπορουσα να προσθεσω περισσοτερα απ' οσα γραφεις;;;.
Ισως ενα, πως η Αριστερα με τις αγκυλωσεις του παρελθοντος και την εισετι αλλοπροσαλη τοποθετηση της εδωσε το δικαιωμα να ενδιμουν φαινομενα ΓΑΛΑΖΙΩΝ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΧΑΜΕΛΑΙΟΝΤΩΝ

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...