Τετάρτη, Φεβρουάριος 23, 2011
Όπως μετέδωσε το Ραδιοφωνικό Ίδρυμα της Κύπρου στο νυκτερινό δελτίο ειδήσεων, ερωτηθείς ο ΓΑΠ στο εξωτερικό, για την σημερινή απεργία που πραγματοποιείται στην Ελλάδα, απάντησε στα Αγγλικά πώς: «Εάν ήμουν στην Ελλάδα και εγώ εκεί θα ήμουν», εννοώντας στην πορεία!!!!
Απίστευτο δούλεμα και κοροϊδία χωρίς ντροπή.
SXOLIO.....Ο Παπουτσης θα συμμετείχε κι αυτος;;;;;
ΠΡΟΣΟΧΗ..........μη μας ΦΥΓΕΙ!!!!!!!!!!!!
SXOLIO.....Ο Παπουτσης θα συμμετείχε κι αυτος;;;;;
ΠΡΟΣΟΧΗ..........μη μας ΦΥΓΕΙ!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου