Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

Απίστευτη δήλωση του πρωθυπουργού της τροϊκας

Τετάρτη, Φεβρουάριος 23, 2011


Όπως μετέδωσε το Ραδιοφωνικό Ίδρυμα της Κύπρου στο νυκτερινό δελτίο ειδήσεων, ερωτηθείς ο ΓΑΠ στο εξωτερικό, για την σημερινή απεργία που πραγματοποιείται στην Ελλάδα, απάντησε στα Αγγλικά πώς: «Εάν ήμουν στην Ελλάδα και εγώ εκεί θα ήμουν», εννοώντας στην πορεία!!!!
Απίστευτο δούλεμα και κοροϊδία χωρίς ντροπή.

SXOLIO.....Ο  Παπουτσης   θα  συμμετείχε  κι  αυτος;;;;;
ΠΡΟΣΟΧΗ..........μη  μας  ΦΥΓΕΙ!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...