Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

George Carlin American Dream (greek subs)

2 σχόλια:

karfoma είπε...

«Το πλοίο γέρνει » και αυτοί οι καριόλιδες μας πήραν τα σωσίβια!
Καλά τα λέει ο φίλος, γνωστά μεν αλλά καλό είναι να επαναλαμβάνονται!
Καλή βραδιά Τασούλα, δίχως όνειρα, γιατί σε εφιάλτες θα καταλήξουν!

Unknown είπε...

Καλησπερα Γιαννη..........μπα αποψε θα κοιμηθω παρεα με την βροχη.....μπορα....ισως μια ευκαιρια για αναπαυση του νου.
Εχεις δικιο, μα ισως ....οταν τ' ακουει κανεις απο την ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ....αλλωστε η επαναληψη......μονο που ''ΠΟΛΛΟΙ ΜΠΕΡΔΕΥΟΝΤΑΙ κι ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ την ΑΝΤΙΠΑΛΗ ΣΚΛΑΒΙΑ''!!!!!!!!

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...