Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Οταν τριτωσει το κακο

 θα 'ναι  αργα  για  κλαματα.....

Σεμίνα Διγενή: Απειλούν την κόρη της

Δημοσιεύτηκε: Τρίτη, 8 Φεβρουαρίου 2011 13:19


ΣΕΜΙΝΑ ΔΙΓΕΝΗ - ΚΙΡΚΗ ΚΑΡΑΛΗ
Η κόρη της Σεμίνας Διγενή, Κίρκη Καραλή, μετά το σκηνοθετικό της ντεμπούτο για την παράσταση «No Βody Εlse» δέχεται απειλές από αγνώστους μέσω τηλεφώνου, καθώς πολλοί υποστηρίζουν ότι «προσβάλλει τα χρηστά ήθη των Ελλήνων».  ενώ απειλές έχουν δεχτεί και άλλοι συντελεστές της παράστασης. 
Το τηλεφωνικό κέντρο του ιδρύματος «Μιχάλης Κακογιάννης» δέχθηκε τηλεφωνήματα από αγνώστους που έστειλαν μήνυμα στους υπεύθυνους ότι αν συνεχίζουν να φιλοξενούν εκεί το έργο, θα πάνε και θα τα κάνουν γυαλιά καρφιά.  
Ύστερα από απόφαση του ιδρύματος οι παραστάσεις αναβλήθηκαν προκαλώντας την απορία ακόμη και του Μιχάλη Κακογιάννη που αντί οποιουδήποτε σχολίου απλά κούνησε το κεφάλι του. 
Η νεαρή κοπέλα, τελειόφοιτος του τμήματος Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, δραστηριοποιείται στον χώρο της σκηνοθεσίας. 
Πέρυσι παρουσίασε το έργο «Επικίνδυνες μέρες κανονικές» που προέκυψε από τη διπλωματική της εργασία στο πανεπιστήμιο.
Η παράσταση «No Βody Εlse» αφορά έξι ιστορίες που ασχολούνται με τη μνήμη που κουβαλάει το σώμα από το DNA, από το παρελθόν ενώ η σύνθεση του συγκεκριμένου προέκυψε από τις αναζητήσεις και τις ανησυχίες μιας ομάδας νέων παιδιών.
Μια γενιά σε σύγχυση και αδιέξοδα, αλλά με όλες τις ανάγκες και τις επιθυμίες που διακατέχουν τους νέους. 
ΣΧΟΛΙΟ. 
Προκειται   για  νεα μεσα  σε λιγες   ημερες  επιδειξη  ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑΣ  και  ΦΑΣΙΣΜΟΥ   απεναντι  στις  Ιδεες  και  στην  Τεχνη  αν   αυτο  δεν  παταχθει  στην  γεννεση  του  τα  'φιδακια'  θα  πολλαπλασιασθουν!!!!!
Οι   Ανθρωποι  του  θεατρου  σιωπουν...........πανω  απ' ολα  η δικη  τους  ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ  φανταζομαι!!!!!!
Δυστυχως  η  ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ   ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟΙ  ενδιαφερονται  μονο  για το ΤΑΜΕΙΟ!!!!!!!

Και  η   Κυβερνηση   της  ΠΡΑΣΙΝΗΣ  ΧΟΛΕΡΑΣ  για  τα  ΠΑΡΑΠΟΥΛΙΑ!!!!!!!!  και  την  ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ  ΠΡΟΘΕΣΗΣ  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!  ΣΥΝΑΘΡΙΣΕΩΝ........................
Τωρα   αντιλαμβανομαι   το  γιατι   εδω  και  πολυ  καιρο   οι  παντες   και  ιδιαιτερα   τα  ΙΔΙΩΤΙΚΆ  ΓΡΑΦΕΙΑ   ΤΥΠΟΥ  επαναλαμβανουν  με  ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΗ   ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ  πως  ''ΖΟΥΜΕ  ΣΕ ΜΙΑ  ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ  ΧΩΡΑ'



 Καπως   ετσι   ΑΝΤΙΔΡΟΥΣΑΝ   ΣΤΟΝ   ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ  ΦΑΣΙΣΜΟ   ΑΥΤΟΙ  ΠΟΥ  ΔΙΔΑΞΑΝ  ΤΕΧΝΗ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...