Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

ΤΖΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Μολις    Επανηλθα  απο το  Εδιβουργο!!!!!
Με  απελασαν  ως  Ανεπιθυμητη!!!!
ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!
ΚΑΠΟΙΟΣ   ΚΕΡΑΤΑΣ  ΑΠΟ  ΚΟΥΝΙΑ  ΜΠΗΚΕ  ΣΤΗΝ  ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ  ΜΟΥ !!!!
ΚΑΙ   ΖΗΤΑ  ΧΡΗΜΑΤΑ  ΚΑΘΩΣ  ΕΧΩ  ΜΕΙΝΕΙ ΤΑΠΙ  
ΣΤΟ ΕΔΙΒΟΥΡΓΟ
Να  σου  κοπει  το  χερι  ............................

11 σχόλια:

dimitris είπε...

Taspa καλημερα, εστειλαμε οτι μου ζητησες στην καριατιδα, λεει οτι δεν το πηρε.
Μονο το χερι και το...........
Πως τα ''περασες'' σαν φοιτητρια στο Εδιμβουργο???

Unknown είπε...

καλημερα, σας εφερα και μαυρη μπυρα....Πολυ τσογλανια......Ενα μεγαλο ευχαριστω και παλι

grsail είπε...

Ένα πρώτο σχόλιο για δοκιμή.
Στο grsail δεν είδα δικό σου σχόλιο ...

Unknown είπε...

Τι θα πρειπει να συμβαινει;;;

Tasoula είπε...

test

ange-ta είπε...

μην ανησυχείς το πήραμε πρέφα αμέσως!

Ηταν ένα γελοίο κείμενο αγγλιστί!

φιλια πολλά

Unknown είπε...

Καλημερα ange-ta, το προβλημα ειναι πως δεν μπορω να αναρτησω σχολια στους δικους σας ιστοτοπους.

Tasoula είπε...

test

blackbedlam είπε...

Tασούλα έκανες καλή μπάζα;Άσε τα κόλπα.Σου το είπα μου ήρθε και μένα το κείμενο το πέρασα για αστείο και ούτε που το κοίταξα όλο.
Ελπίζω να είσαι παρέα μας ανανεωμένη και με δυναμική παρουσία όπως πάντα.
Σε φιλώ και θέλω και γώ το εικονάκι σου.

αντωνης είπε...

Καλως επανηλθες!!!
:)

Πορτιάτης είπε...

Καλημέρα και από μένα και καλή και δυναμική επάνοδο!
Μην ανησυχείς δεν τσιμπήσαμε στις χακεριές, εμείς την Τασούλα ξέρουμε αυτήν εμπιστευόμαστε!
Πάντως ωραία ιδέα ένα ταξιδάκι στας εξωτικάς Σκωτίας... :))

Φιλιά και θα τα λέμε!

ΥΓ στο mail δεν έγραφες το νέο "σπίτι", ίδρωσα μέχρι να σε βρω και ήρθα απροετοίμαστος χωρίς ούτε ένα φοντάν...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...