Αχ Ελλάδα τα όνειρά μας υποθήκη τα κρατάς, σ' αγορές τα δειγματίζεις κι όσο-όσο τα πουλάς..." Ε, ΣΥ ......ΑΝ ΠΡΟΦΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΕΙΣ ΤΟ ΝΕΡΟ, Σ' ΕΠΝΙΞΕ ΚΙ' ΟΛΑ
Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
►
2016
(1)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
-
►
2013
(30)
- ► Σεπτεμβρίου (4)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (2)
-
►
2012
(198)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (5)
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (34)

11 σχόλια:
Taspa καλημερα, εστειλαμε οτι μου ζητησες στην καριατιδα, λεει οτι δεν το πηρε.
Μονο το χερι και το...........
Πως τα ''περασες'' σαν φοιτητρια στο Εδιμβουργο???
καλημερα, σας εφερα και μαυρη μπυρα....Πολυ τσογλανια......Ενα μεγαλο ευχαριστω και παλι
Ένα πρώτο σχόλιο για δοκιμή.
Στο grsail δεν είδα δικό σου σχόλιο ...
Τι θα πρειπει να συμβαινει;;;
test
μην ανησυχείς το πήραμε πρέφα αμέσως!
Ηταν ένα γελοίο κείμενο αγγλιστί!
φιλια πολλά
Καλημερα ange-ta, το προβλημα ειναι πως δεν μπορω να αναρτησω σχολια στους δικους σας ιστοτοπους.
test
Tασούλα έκανες καλή μπάζα;Άσε τα κόλπα.Σου το είπα μου ήρθε και μένα το κείμενο το πέρασα για αστείο και ούτε που το κοίταξα όλο.
Ελπίζω να είσαι παρέα μας ανανεωμένη και με δυναμική παρουσία όπως πάντα.
Σε φιλώ και θέλω και γώ το εικονάκι σου.
Καλως επανηλθες!!!
:)
Καλημέρα και από μένα και καλή και δυναμική επάνοδο!
Μην ανησυχείς δεν τσιμπήσαμε στις χακεριές, εμείς την Τασούλα ξέρουμε αυτήν εμπιστευόμαστε!
Πάντως ωραία ιδέα ένα ταξιδάκι στας εξωτικάς Σκωτίας... :))
Φιλιά και θα τα λέμε!
ΥΓ στο mail δεν έγραφες το νέο "σπίτι", ίδρωσα μέχρι να σε βρω και ήρθα απροετοίμαστος χωρίς ούτε ένα φοντάν...
Δημοσίευση σχολίου