Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

Το μονο που αναδιαρθρωθηκε.............



με  συνταγη   ΓΑΠ   υπηρξε  ο  μηχανισμος  του  ΠΑΣΟΚ , που απο  χωρος   συνωστισμού  
ΑΦΑΣΙΚΩΝ
μικρομαισεων  κοτσαμπασιδων , δηθεν  τεχνοκρατων  με μοναδικο  σκοπο  την  νομη  και  διανομη  της  εξουσιας   μεταλλαχθηκε   σε  ακαθοριστο   μορφωμα   φασισμου
Πρωθυπουργευοντος  του  ΓΑΠ  στο  ουτως  η αλλως   ανυπαρκτο  κοινοβουλιο..[ λεμε  τωρα εξευτελιζεται.
Εξωκοινοβουλευτικοι    κουμανταδοροι,  Υπουργοι  που  υποκλεπτουν  συναινέσεις, το κεφαλαιο  [συγκεκριμμενο  οπως  και ναχει  μκρο χωριο  ειμαστε ]
και  οι  ΤΡΑΠΕΖΕΣ  συνεχιζουν  να  επιχορηγουνται  και να προστατευονται, ο ΝΕΠΟΤΙΣΜΟΣ   αρνειται  πλεον  να  κατοικει  στα  σκοτεινα  παρασκήνια,
Τα  μελη  φιμωνονται   και  οσοι  εχουν  το  θαρος της  γνωμης  των  [ ιδανικοι  αυτοχειρες ] διαγραφονται.
Η  Υπερατλαντικη  Ορθοδοξια  δεν  κρυβεται  πλεον .
Ο  Πρωθιερεας   και  οι  λευητες   αρνουνται   την  30ετη  υπαρξη τους  ,δεν γνωριζουν  τιποτε  για  το  κατ'  εξακολουθησει  εγκλημα ,  δηλωνουν  
ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ
προφανως  εννοώντας  απεναντι  στον  λαο, καθως  εκεινος  συμφωνα  με  την  εννοια  της  Δημοκρατιας   ειναι  η   υπερτατη  εξουσια..
Ως  δηλωμενοι  Αντιεξουσιαστες  ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΝ  την  εξουσια  και  την  Εθνικη  Κυριαρχια  
στους   συνοδοιπορους  των  στο  ''μεγαλο  φαγοποτι''
Ο   ''μη  προνομιουχος''  τα ''περιφανα νιατα'' και τα ''τιμημενα  γηρατια''
πασχουν  πλεον  απο  βαρεια  οικονομικη  πανδημια.
Κι  οταν  οι  ΕΠΙΚΥΡΙΑΡΧΟΙ  αναλαμβανουν  ΚΥΝΙΚΑ  να  μας  πουν  πως  ΠΤΩΧΕΥΣΑΜΕ
πως  πρεπει  να  πουλησουμε  ο,τι  με  κοπο  εστησαν  οι  γενιες των πατεραδων  μας, επιβεβαιωνοντας   μας , με  περισση  περιφρονηση  πως  δεν χρειαζεται  να  βγαλλουμε  στο σφυρι  τα
ΜΝΗΜΕΙΑ  ΜΑΣ
[ ΜΑΡΜΑΡΑ  ΤΑ 'ΛΕΓΕ  ΑΓΑΠΗΣΙΑΡΙΚΑ Η  ΜΕΛΙΝΑ]
οι  ΚΑΒΑΛΑΡΗΔΕΣ   της  ΕΞΟΥΣΙΑΣ   του  
ΒΑΤΟΠΕΔΙΟΥ  της  ΖΙΜΕΝΣ του  ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ  των  ΔΟΜΗΜΕΝΩΝ  των  ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ   ΕΡΓΩΝ   των  ΟΜΟΤΡΑΠΕΖΩΝ   της  ΕΡΓΟΛΑΒΙΑΣ   και  ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ
''ων  ουκ  εστι  αριθμος''
ΤΡΟΚΤΙΚΩΝ  
ΕΞΑΦΑΝΙΣΘΗΚΑΝ!!!!!!!!!!!!  ΑΕΡΙΚΑ  !!!!!!
Αυτη  την  ΝΥΧΤΑ  επρεπε  ν'  αποδειξουμε  πως  δεν  ειμαστε  λαος
ΤΕΤΡΑΠΛΗΓΙΚΩΝ........
Μεχρι  ν'  αποφασησουμε  να  ξεπερασουμε  τις  κομματικες  εξαρτησεις   σιγουρα  θα  πουλησουμε  και  τα  
ΜΑΡΜΑΡΑ.
Λυπαμαι  ΜΕΛΙΝΑ  --Λυπαμαι  Μακρυγιαννη]  
αλλα  τι λεω  ο  τελευταιος  κατα  Τατσοπουλο  και  Βερεμη  ηταν  ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ   χωρις  Ελληνικη  Συνειδηση..............

4 σχόλια:

grsail είπε...

Και λίγα είπες.
Αλλά τι έκανε ο Τατσόπουλος στον Μακρυγιάννη; Έχασα κάτι ;

(ευτυχώς που είναι και ο αλαφούζος και μας μαθαίνει ιστορία γαμώ την τύχη μου γαμώ)

Unknown είπε...

Καλημερα Θαναση.
Να δεις που στο τελος θα μας διδασκει ιστορια και η Μενεγακη....
Τα παιδια του ΣΟΡΟΣ [ ΡΕΠΟΥΣΗ-ΒΕΡΕΜΗΣ κλπ] υπο την ευγενικη χορηγια του ΕΘΝΙΚΟΥ ΑΝΑΔΑΣΩΤΗ Αλαφουζου μας διαβεβαιωνουν πως οι Κλαφτες -Αρματωλοι-.................[βεβαιως πολλα τα μειον...] υπηρξαν με τα σημερινα δεδομενα ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ........

Saq είπε...

Μην τρελαθούμε ρε συ, μια χαρά τα λέει ο τατσόπουλος. Οι κλέφτες ήταν κλέφτες της εποχής. Τα βιβλία του σχολείου είναι εντελώς σάπια, γιαυτό τώρα μας φαίνονται όλα ανοησίες.

Για τα υπόλοιπα τι να πω, τώρα υπογράψαμε και θα στήσουμε κόλο. Εγώ πάντως συνεχίζω να ψάχνω την ανταυτού λύση του μνημονίου. Την έχεις;

Unknown είπε...

Σακη, καλησπερα.
Οσο κι αν προσπαθουν να μας τρελανουν δεν θα τα καταφερουν!!!!
Η υποθεση των 'κλεφτων' ειναι μια μεγαλη ιστορια ...καλυμμενη απο την ομιχλη του μυθου και της πραγματικοτητας.
Γενικα η προσεγγιση της ιστοριας οφειλει να γινεται με τον αντικειμενικοτερο [ αν μπορει να γινει αυτο ]τροπο.
Οταν τα ιδια τα γεγονοτα ξεπερνουν τις ιδεολογιες δεν ειναι δυνατον να προσπαθουμε να πλησιασουμε την ιστορια με ιδεολογηματα [καλα πληρωμενοι μαλιστα απο το ιδρυμα ΣΟΡΟΣ].
Βεβαι και υπηρχαν ΚΛΕΦΤΕΣ .....βεβαια υπηρχαν και εγκληματικα στοιχεια......θα συμφωνησω μαζι σου πως η ιστορια σχεδον απανταχου της γης διδασκεται συμφωνα με την εκαστοτε κρατουσα ιδεολογικη αποψη........Χρονια μας κρατουσαν στο σκοταδι απεναντι σε γεγονοτα....σημερα ομως φθασαμε στην μεταμοντερνα εποχη οπου ξενοι υποβολεις με ντοπιες πληρωμενες γραφιδες προσπαθουν ν΄ αλλωτριωσουν παγκοσμια τους λαους υπερ της μεγαλης ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ των αγορων.
Εγω την διατρανωνω την αποψη μου απο τον Οκτωβρη του '09.
ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ!!!!!!!!!!Θα χασουν οι Τραπεζες θα χασουν οι Αεριτζηδες θα σωθει ομως η χωρα και ο λαος μας.

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...