Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

Οταν το θρασος........περισσευει..............

Δεν   κομιζω  ΓΛΑΥΚΑΣ  στην  ΑΘΗΝΑ 
μητε  παβιαζω  ανοικτες  θυρες
Οσο  ομως  θα  συνεχιζει   η   συγκεκριμενη  ομαδα  να  με θεωρει   ατομο  με μειωμενο  
IQ
θα   συνεχιζω  απο  τουτον  εδω  τον  χωρο  να   το  επαναφερω..
Κατι  που πιστευω  πως  θα  'πρεπε  να  γινει  οργανωμενα, ν'  αφιερωσουμε  μια  ημερα  ολοι μας   σε  μια  και μονη  αναρτηση.
Στην  παρακατω, μη  ξεχνατε  πως  διαθετουν  ολοκληρη  ομαδα  που  παρακολουθει  το διαδικτυο.

Πιό δούλεμα ...δε γίνεται. Δηλώνει οτι «δεν πουλάει» αυτά που υποθήκευσε ο ίδιος !


 @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΙΩΡΓΟΥ Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ TVXS ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΣΤΕΛΙΟ ΚΟΥΛΟΓΛΟΥ ΣΤΙΣ 3/6/2009
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Επομένως απ' ό,τι καταλαβαίνω από την απάντησή σας, δεν αντιμετωπίζετε το ενδεχόμενο παγώματος (του χρέους)...
Γ. Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Πιστεύω ότι εάν ζητήσουμε κάτι τέτοιο αυτή τη στιγμή, αυτό θα είχε ως αποτέλεσμα, πιθανώς σε μια χώρα σαν την Ελλάδα που είναι στην ευρωζώνη, να έρθει το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, να έρθει η Επιτροπή της Ευρωπαϊκής Ένωσης και να μας πει, έτσι είσαστε, τότε θα αποφασίσουμε εμείς για το μέλλον της δικής σας οικονομίας, θα βάλουμε αυτούς τους όρους και μπορεί να είναι πάρα πολύ σκληροί όροι, θα έλεγα και αδίκως σκληροί, ιδιαίτερα για τα φτωχότερα και μεσαία στρώματα της χώρας μας.

Ιδιαίτερα το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο δεν έχει την φήμη, ούτε για την κοινωνική του δικαιοσύνη, ούτε βεβαίως και για την αποτελεσματικότητά του. Το να πηγαίνει σε χώρες αναπτυσσόμενες και να τους λέει, επειδή έχετε πολλά δάνεια πρέπει να κόψετε, και το πρώτο που θα κόψετε είναι από την παιδεία π.χ., αυτές είναι επίσημες πράξεις, που ουσιαστικά κόβουν το μέλλον της χώρας. Μπορεί αυτή η χώρα να μαζέψει κάποια λίγα χρήματα για ένα-δύο χρόνια, αλλά ουσιαστικά καταδικάζει τη χώρα αυτή στην υπανάπτυξη σε μόνιμη βάση. [!!!]

Άρα, λοιπόν, δεν έχουμε κανένα λόγο εμείς να μπούμε σε μια τέτοια διαπραγμάτευση, η οποία πιθανώς να διολισθήσει σε όρους που θα είναι αρνητικοί για την πορεία της χώρας μας.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ
Προς   τους   ΓΑΛΑΖΙΟΥΣ    ΚΑΠΠΑΔΟΚΕΣ.
Παρακαλω    μηπως   εχετε    την   καλοσυνη   να   βγαλετε  τον ............... ΣΚΑΣΜΟ!!!!!!!!!

Ο Μιχελάκης “εισέβαλε” στο Mega

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...