Γεια χαρα.
Να το παλι, εχω υποσχεθει πολλακις τους τελευταιους μηνες [ καθως οσα ειχα να πω τα ειπα.....θεσεις για την διαχείριση της οικονομικής καταστασης .........θεσεις περι ευθυνων.......περι υποχρεωσεων ολων μας σε αντισταση κλπ....] να σιωπησω και να περιμενω το αποτελεσμα που κατα την αποψη μου ειναι αναποφευκτο.Ελα ομως πως προκειται για ασθενεια υποτροπιαζουσα........................
Αφορμη, καποιες κινησεις και φωνες που αρχισαν ν' ακουγονται.........ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ!!!
[Προφανως δεν αναφερομαι στην πληγωμενη ''περηφανια'' του Ελληνα , μετα το σκηνικο με τους υπαλληλους της ΕΕ........για μια ακομη φορα προσπαθεια παρακαμψης του στοχου οργης του ]
-Τον τελευταιο καιρο , ακουω και διαβαζω κατα ριπας , πως χρειαζομαστε μια Πλατεια ΤΑΡΧΙΡ!!!
Επιτρεψτε μου.
Εχουμε αναλογισθει αραγε πως δεν αντεχει ο τοπος αυτος απο μια ακοη Πλατεια Ελευθεριας;;
[Πλατεια Ελευθεριας--Νικης - Ανεξαρτησιας--Δημοκρατιας--Απελευθερωσης--Εθ.Αντιστασης--Εθ. Παλιγεννεσιας--25ης--28ης-- επι χ Δημους ,Δημοτικα Διαμερισματα- Κοινοτητες ]
Ε, λοιπον εχω καταληξει!!!!!!!!!!! Δυο Πλατειες μας χρειαζονται....................................................
η Πλατεια του ΑΛΗ ΜΠΑΜΠΑ και των 300ων κλεπτων .....................................................και η Πλατεια του '' ΑΗ ΣΙΧΤΙΡ''
Η δευτερη αφιερωμενη σε ολους οσους μετα την πτωση της ΧΟΥΝΤΑΣ , αποπολιτικοποιηθηκαν, περασαν στην μιζερια της αυτοικανοποιησης που προσφερει η ΙΔΙΩΤΕΥΣΗ με μοναδικο σκοπο την κατα το δυνατον ταχυτερη και παντι τροπω προσωπικη τους ανοδο.
Σε οσους μεσα απο τον κομματικοποιημενο ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ, απο ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ μεταλλαχθηκαν σε ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ., ενδυναμωνοντας μεσω ΄τραγικων Σοσιαλιστικων μορφωματων -[τριτος δρομος και πεμπτο σοκκακι ] τον ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ και μαλιστα στην χειροτερη μορφη του.........επιτρεποντας, τους ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ συνοδοιπορους του ΦΡΙΤΜΑΝ να ξεπατωνουν καθε εννοια δικαιοσυνης που ως γνωστον συνιστα την βαση της Ατομικης Ελευθεριας..
Υπαρχει ομως μια ακομη ΠΛΑΤΕΙΑ αυτη της ΟΜΟΨΥΧΙΑΣ.!!!!!!
Τι λετε;;;;; Μπορουμε να βρεθουμε ολοι εκει διατρανωνοντας την ΑΠΟΦΑΣΗ μας πως θα διεκδικησουμε τα ΑΥΤΟΗΤΑ της Ανθρωπινης Οντοτητας;;;;
Ισως σ αυτο μας βοηθησει το παρακατω του ΡΗΓΑ...........................που απεφυγαν και συνεχιζουν να τον κρατουν μακρια απο την ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΓΝΩΣΗ των Ελληνων, καθως για τουτον δω τον τοπο μιλω.........
....................................................................
(Ουρανέ, εσύ είσαι απροσωπόληπτος µάρτυς των τοιούτων κακουργηµάτων. Ήλιε, εσύ βλέπεις καθηµερινώς τα τοιαύτα θηριώδη τολµήµατα. Γη, εσύ ποτίζεσαι αδιακόπως από τα ρείθρα των αθώων αιµάτων. Ποίος έχει στόµα να µε ειπή το εναντίον; Ποίος είναι εκείνος ο τίγρης, ο οµόψηφος των τοσούτων ανοµηµάτων; Ας έβγη εις το παρόν, και διά πολέµιόν του µάρτυρα θέλει αποκτήσει όλην την κτίσιν, ήτις αγλώσσως γογγά διά τους αδίκως ώδε εκχυσοµένους ρύακας των ανθρωπίνων αιµάτων).
Ο µέχρι τούδε λέγω δυστυχής ούτος λαός, βλέποντας ότι όλαι του αι θλίψεις, αι οδύναι, τα καθηµερινά δάκρυά του, ο αφανισµός του, προέρχονται από την κακήν και αχρειεστάτην διοίκη-σιν, από την στέρησιν καλών νόµων, απεφάσισεν ενανδριζόµενος µίαν φοράν να ατενίση προς τον ουρανόν, να εγείρη ανδρείως τον καταβεβαρηµένον τράχηλόν του και, ενοπλίζοντας εµµανώς τους βραχίονάς του µε τα άρµατα της εκδικήσεως και της απελπισίας, να εκβοήση µεγαλοφώνως ενώπιον πάσης της οικουµένης, µε βροντώδη κραυγήν, τα ιερά και άμωμα δίκαια οπού θεόθεν τω εχαρίσθησαν διά να ζήση ησύχως επάνω εις την γην. Όθεν διά να ημπορούν ομοθυμαδόν όλοι οι κάτοικοι να συγκρίνωσι πάντοτε με άγρυπνον όμμα τα κινήματα της διοικήσεως και των διοικούντων με σκοπόν της κοινωνικής αυτών νομοθεσίας, εκτινάζοντες ανδρικώς τον ουτιδανόν ζυγόν του δεσποτισμού και εναγκαιζόμενοι την πολύτιμον ελευθερίαν των ενδόξων προπατόρων των, να μην αφεθώσι ουδέποτε να καταπατώνται ως σκλάβοι εις το ωσάν λαμπρόν καθρέπτην εμπροστά εις τα όμματιά του τα θεμέλια της ελευθερίας, της σιγουρότητος και της ευτυχίας του, να γνωρίζουν εμφανέστατα οι κριταί ποίον είναι το δυσαναπόφευκτον χρέος των προς τους κρινομένους ελευθέρους κατοίκους και οι νομοθέται και πρώτοι της διοικήσεως τον ευθύτατον κανόνα, καθ’ ον πρέπει να ρυθμίζεται και να αποβλέπη το επάγγελμά των προς ευδαιμονίαν των πολιτών, κηρύττεται λαμπροφανώς η ακόλουθος δημοσία φανέρωσις των πολυτίμων δικαίων του ανθρώπου και του ελευθέρου κατοίκου τούτου του βασιλείου.]
Αν δεν ειμαστε αξιοι να βρεθουμε στην Πλατεια της ΟΜΟΨΥΧΙΑΣ, ....ε, τοτε Ραντεβου, στην ΠΛΑΤΕΙΑ του ''ΑΗ ΣΙΧΤΙΡ'' ακριβως με [ΑΗ] καθως ειναι ο μονος Αγιος που μας πρεπει , ως ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΑΥΤΙΣΤΙΚΩΝ

2 σχόλια:
Μάλλον προς την πλατεία του ΑΗ ΣΙΧΤΙΡ κλείνουμε.. Γιατί όπως βλέπεις παρ όλα αυτά που έχουν συμβεί η πλατεία Ομοψυχίας ακόμα είναι υπο κατασκευήν..Και πλήρώνουμε και εδώ "διόδια"
Συνεχιζω να αυτοπατομαι δηλ........δυστυχως μαλλον εχεις δικαιο
Δημοσίευση σχολίου