Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Αυτα και αλλα

ΠΡΑΣΙΝΑ   'ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ'
Τελος   του  2009   ειχα   επισημανει   το  γεγονος  'της  Ιταλιας'  οι  επισκεπτες  μου  τοτε   χαριεντιζονταν.
[ Δυστυχως   δεν  υπαρχουν  τα  αρχεια ].
Εχει   δικαιο  το   'τεκνο'  του  ΛΑ.ΟΣ  να  επιχαιρει!!!!
Οσο   για  τον   ΠΡΑΣΙΝΟ   Ιορδανη , ΚΟΚΚΙΝΙΣΕ  απο  το  ΚΑΚΟ  του.
Ας  προσεχατε  ποιον  καλουσατε, .......................
Οσο   για   μας......θυμασθαι   εκεινο  το
114!!!!!!!!!!!!!!;;;;;;;;;;
Και   οι   ΠΑΡΘΕΝΕΣ  της  Ν.Δ  δεν  γνωριζουν  τιποτε!!!!!!!!!!!
Η    Αριστερα   δεν  ειχε  ιδεα  των  ΣΥΜΦΩΝΙΩΝ!!!!!!!!
Αληθεια  η  ΥΣΤΕΡΙΑ  με το  Πανεπιστημιακο   ΑΣΥΛΟ  που  ως  'ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ'  χωρα  εχει χασει  τον  ρολο του ,  κολλαει  πουθενα;;;;;
Ερωτηση   Βλακος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...