ΠΡΑΣΙΝΑ 'ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ'
Τελος του 2009 ειχα επισημανει το γεγονος 'της Ιταλιας' οι επισκεπτες μου τοτε χαριεντιζονταν.
[ Δυστυχως δεν υπαρχουν τα αρχεια ].
Εχει δικαιο το 'τεκνο' του ΛΑ.ΟΣ να επιχαιρει!!!!
Οσο για τον ΠΡΑΣΙΝΟ Ιορδανη , ΚΟΚΚΙΝΙΣΕ απο το ΚΑΚΟ του.
Ας προσεχατε ποιον καλουσατε, .......................
Οσο για μας......θυμασθαι εκεινο το
114!!!!!!!!!!!!!!;;;;;;;;;;
Και οι ΠΑΡΘΕΝΕΣ της Ν.Δ δεν γνωριζουν τιποτε!!!!!!!!!!!
Η Αριστερα δεν ειχε ιδεα των ΣΥΜΦΩΝΙΩΝ!!!!!!!!
Αληθεια η ΥΣΤΕΡΙΑ με το Πανεπιστημιακο ΑΣΥΛΟ που ως 'ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ' χωρα εχει χασει τον ρολο του , κολλαει πουθενα;;;;;
Ερωτηση Βλακος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου